Gjest snikksnakk Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Klarer ikke være i samme by som min ex....vil bare flytte langt vekk...Men har jo alle vennene mine og familie her.. Er helt knust..klarer ikke å se han men en ny når den tid kommer.. Er jeg feig?
Breakeven Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Ikke gjør det, noen ganger er ikke det enkleste og rømme fra problemene. Er det en veldig liten by? Reis heller laaangt bort en stund, det gjorde jeg da det ble slutt med min eks. Hvor enn jeg gikk var det minner, men det hjalp med en tur til andre siden av jorda. Det kommer selvfølgelig til og ta tid uansett, men ikke dra fra familie og venner pga én person.
Gjest Purple Haze Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Til TS: jeg skjønner godt at du føler det sånn nå, men det vil bli bedre etter hvert. Det er en klisje, men tiden leger alle sår. Når du får ting på avstand, så vil det gå greit å se eksen igjen. Det er verst de første gangene. Og jeg syns ikke du skal flytte. Det er jo et veldig drastisk skritt å ta. Og en skal aldri ta slike store avgjørelser når man ikke er helt i balanse. Endret 1. november 2009 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg gjorde det. Hadde tenkt på å flytte lenge, og et vondt brudd var liksom dråpen. Rett før jeg flyttet så skværet vi opp igjen, og når jeg våkna i en ny by så fant jeg ut at det kanskje var litt vel forhastet å flytte fra alle de nærmeste og hele nettverket mitt. Men gjør det beste ut av det, det er spennende med en ny by selv om jeg innerst inne kjenner jeg angrer litt. Dog, poenget er: en dag vil du slutte å ha angst for å møte eksen din, så ikke baser flytteplaner kun på at du ikke vil bumpe borti han på butikken. Kom deg heller bort for en liten periode, hopp på et tog og besøk noen du kjenner i nabobyen
Gjest Skya Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Kosemose Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Enig med de andre; prøv om du kan få til å reise bort for en periode uten at du gjør noen drastiske irreversible endringer. Når du pluttselig en dag er over han vil du kanskje irritere deg grønn over at du lot han "jage deg" vekk fra et sted du ellers liker å være.
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Hva med å ta et semester i utlandet eller noe? Evt starte en hel bachelor der? Sist gang jeg ville bort så havna jeg på andre siden av kloden og møtte drømmemannen helt uventa. Har aldri angra på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå