Gå til innhold

Lilla boots?

Gjest MooCow

Anbefalte innlegg

Jeg er litt lei av at boots alltid skal vaere svarte, og da jeg saa disse falt jeg pladask. Men moerk lilla er egentlig ikke min farge, jeg er mer sommertypen med lyse og lett farger, og jeg vet ikke helt om det passer saa bra sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tamdidei

Jeg synes nå de var ganske nøytrale for å være lilla jeg. Tenker de går fint til typiske basisfarger, svart, grå, blå, beige iallefall. Ville kanskje vært forsiktig med brun til.

Jeg tipper også at de kan se litt forskjellige ut i ulik lys (dagslys/innelys), at de vil se brune ut idet ene i lyset og mer lilla i det andre-men det er jo litt vanskelig å se ut fra et bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fargen der synes jeg ikke så mye om, men hver sin smak: ) støvlettene var jo veldig fine ihvertfall. På bianco har de med jevne mellomrom sko i freshe farger og jeg har sett knall, lyselilla støvletter der før. Innbiller meg at det hadde vært råstilig til lyse sommerfarger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine, fine, FINE! :rødme:

Dessuten er Clarks er bra merke, har et par boots derfra selv og de er superbehagelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de såg meir brune ut enn mørk lilla :forvirra:

Ja, de gjoer i grunnen det paa det bildet, men jeg har sett de i butikken og de er moerk roed-lilla. Veldig fine syns jeg. :) Men naa har jeg vaert aa shoppet og brukt en haug med penger saa det blir ikke nye boots paa en stund. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine, fine, FINE! :rødme:

Dessuten er Clarks er bra merke, har et par boots derfra selv og de er superbehagelige!

:Nikke: Ja, jeg har et par boots og et par sko selv, og de er veldig behagelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fargen der synes jeg ikke så mye om, men hver sin smak: ) støvlettene var jo veldig fine ihvertfall. På bianco har de med jevne mellomrom sko i freshe farger og jeg har sett knall, lyselilla støvletter der før. Innbiller meg at det hadde vært råstilig til lyse sommerfarger.

Smaken er som baken. ;) Jeg kunne godt tenkt meg noe enda mer knall, men det ser jeg sjelden i butikkene her. Ikke boots i det minste.

De har et par i roedt ogsaa, disse, men jeg synes ikke de er like fine som de lilla. Fargen er fin da, og roedt hadde sikkert passet bedre til stilen min.

Kanskje jeg skulle gaatt for brunt heller. Det er jo noksaa anvendelig.

Endret av MooCow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rød der var stilige, men jeg sverger til brune sko, passer alt, alltid, haha... Men skoa var jo skikkelig kule, de så comfy ut ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rød der var stilige, men jeg sverger til brune sko, passer alt, alltid, haha... Men skoa var jo skikkelig kule, de så comfy ut ihvertfall :)

Ja det er sant at brunt eller svart passer til det meste, men det er det jeg alltid har gaatt for og naa vil jeg ha mer farger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...