Gå til innhold

fb: hvordan finner jeg ut hvilken info de jeg sender venneforespørsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan finner jeg ut hvilken info på min profil som er synlig for de jeg sender melding til, som ikke er venner + de jeg sender venneforespørsel til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nattvette
Skrevet

Tror ikkje de får sett noe særlig av konto med mindre du har åpen konto.

Uansett, du får ta å sjekke på personverninnstillingene dine.

Gjest En gjest
Skrevet
hvordan finner jeg ut hvilken info på min profil som er synlig for de jeg sender melding til, som ikke er venner + de jeg sender venneforespørsel til?

Du kan skrive navnet ditt pluss ordet facebook i Google mens du er er utlogget fra Fracebook. Gå inn på treffet. Jeg tror det gir en pekepinn. Hos meg vises ingen ting, så jeg må ha tettet igjen ganske bra. Hos noen andre jeg sjekker på vises navn, profilbilde og venneliste.

Under personverninnstillinger kan en sjekke hva venner kan se, men dessverre ikke hva andre kan se.

En kan justere hvor mye ikke-venner kan se, jeg har f.eks. satt at vennelista mi bare skal vises for venner

Gjest En gjest
Skrevet

Men om testen jeg nevnte over er helt sikker vet jeg ikke. Jeg testet det ved å få en venninne som ikke ligger som venn i Facebook til å søke meg opp, og sjekket hvordan det så ut. Det er i alle fall en sikker måte å finne det ut på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...