Gå til innhold

Trenger tips til eksotisk ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ferie med samboern min i mars eller deromkring. Vi har tenkt å være borte i ca 3 uker.

Han er keen på Hawaii, men jeg er litt usikker.. Vi har lurt litt på å reise via L.A og bruke noen dager der, også ta fly videre til Hawaii eller eventuelt Fiji.

Jeg ønsker å ha noen dager på en litt "øde" plass, med hvit sand og grønturkist hav med lite turister. Gjerne en plass det kan være mulighet for å kitesurfe litt. Jeg ser ikke helt for meg at det er slik på Hawaii (hvite strender og grønt hav). Waikki beach er ikke noe som frister meg.. Vet jo at det er mange andre øyer man kan reise til der, er det noen som har tips til et paradissted på Hawaii? Kjæresten min har helst lyst til at det skal være golfmuligheter dit vi skal.

Ser for meg at det er mer sydhavsparadis og kitemuligheter på en av øyene i Fiji. Er det noen som har vært der?

Eller er det noen som har et helt annet reisemål å anbefale?

Var på Boracay på Filippinene i fjor og der syntes jeg det var helt fantastisk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiji er absolutt å anbefale hvis du er ute etter en rolig ferie i fantastiske omgivelser! Det er selvsagt en del turister på de to kjente øygruppene Mamanuca og Yasawa, men det skal visstnok være adskillig færre turister på øyene som ligger øst for hovedøya. Men hvis valget står mellom Mamanuca og Yasawa, så ikke nøl med å velge Yasawa Islands! En tur til Fiji kombineres enkelt med en tur innom LA, det gjorde jeg og. Hvis dere er opptatt av å få med dere unike opplevelser er jeg ikke i tvil om at jeg ville valgt Fiji - Hawaii er så utrolig mye mer kommers! Opplevelsene jeg hadde på Fiji er noe jeg aldri kommer til å glemme. Og med 12 timer tidsforskjell er du omtrent så langt unna Norge som det er mulig å komme:)

Skrevet

Åh, misunnelig:)

Kan jeg spørre hvor lang flytid en må beregne til Fiji?

Skrevet (endret)
Åh, misunnelig:)

Kan jeg spørre hvor lang flytid en må beregne til Fiji?

Flytiden til LA fra London er 10-11 timer, LA-Nadi (Fiji) tar ca. 11 timer..så det er to veldig lange flyturer hver vei. :)

Endret av studinen
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Tusen takk for svar!

Tror ikke det blir Fiji denne gangen da typen er redd for at det skal bli kjedelig der... Men neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...