Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Hei! Jeg har generelt ren hud, litt fuktfattig, men generelt samarbeidsvillig. Nå som det plutselig har blitt kaldt og surt her jeg bor har jeg fått litt 'vinterhud', ganske rød og litt irritert, muligens. Ikke veldig tørr, men bare generelt mindre fin enn vanlig. Ingen 'klare' urenheter, men noen små røde prikker her og der som ikke ligner på kviser. Har sett på disse to kitene for å teste ut nye merker: Dermalogica og MD Formulations Alle de individuelle produktene har gode karakterer på Makeup Alley, så jeg ble ikke så mye klokere der. Noen som har noen favoritt her eller kan tenke seg hva som kan passe meg best?
Gjest Vampen Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Det høres ut som om vi har ganske lik hud. Jeg bruker Decleor og MD formulations, og er veldig fornøyd med det. Jeg har ikke brukt veldig mye Dermalogica, og det er rett og slett fordi hver gang jeg har prøvd har jeg fått masse kviser og dritt. Jeg pleier aldri å få urenheter, kanskje to hormonelle i løpet av året, og det er det. Så jeg fikk litt sjokk når jeg fikk et skikkelig heftig utbrudd. Det gjentar seg hver gang jeg prøver produkter fra Dermalogica, så jeg har gitt bort alt jeg hadde. Veldig skeptisk til å prøve noe fra det merket igjen. Men det er min personlige erfaring, du trenger ikke å få den samme opplevelsen. Jeg har hørt om mange som har veldig gode erfaringer med Dermalogica, så jeg tror min oplevelse er litt mer uvanlig. Det er det som er litt vanskelig med hudpleie, det er ikke godt å si hvordan huden reagerer, så du må nesten bare prøve og se hva som er best for deg. Men jeg syntes MD formulations er topp, så det er et merke jeg anbefaler varmt. Spesielt scrub, serum, maske og fuktighetskrem. Rens bruker jeg fra Decleor, så det har jeg ikke prøvd fra MDF.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Da tror jeg at jeg går for MD Formulations, gitt! Har et par venninner som har fått urenheter av Dermalogica, men de har også tendens til å få uren hud iblant, noe jeg ikke har. Har allerede prøvd et Décleor kit, men det var ikke helt tilfredsstillende. Takk for svar.
Lilandry Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg ville også gått for MD, nå har jeg nylig prøvd Dermalogica. Da eksploderte huden i buller samtidig ble jeg litt tørr. Med engang jeg sluttet, kommer nå huden sakte tilbake til seg selv igjen...
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Takk for svar. Jeg lurer på om jeg skal droppe kitet siden det er ganske vanskelig å få tak i + dyrt i frakt, og heller bestille noen av enkeltproduktene. Hvilke anbefaler dere til min hud? Tenkte å droppe rensen, har både en Décleor og en Biotherm sensitiv-rens hjemme som jeg vet jeg ikke reagerer på, og dyprens er ikke nødvendig. Tenkte kanskje serumet + enten Calming gel eller Skin repair complex. Forvirrende med så mange produkter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå