Capt. Obvious Skrevet 1. november 2009 #21 Skrevet 1. november 2009 Ja, det høres jo ut som en hyggelig ting å gjøre for typen sin ...
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 1. november 2009 #22 Skrevet 1. november 2009 Jeg er sjokkert over at det går an å vurderer å slette kontoen eller karakteren hans ? Selv om det ødelegger for forholdet at han spiller, så kommer han til å bli så fly forbanna at han ikke vil ha noe som helst med deg å gjøre etterpå. Jeg har selv spilt wow i flere år, og har brukt tid , koselig, artig, spennende tid på å spille dem! Jeg har så mange gode minner fra da jeg spilte for 3 år siden med mange venner, på lørdagskvelden med en flaske pepsi max. Selv om jeg ikke spiller lenger kunne jeg aldri tenkt meg å slette karakterene mine... Hvordan kan du engang vurdere dette ? Hvis han er avhengig så er det synd, men dette har du ingen rett til å gjøre.
Gjest ts Skrevet 1. november 2009 #23 Skrevet 1. november 2009 Jeg er sjokkert over at det går an å vurderer å slette kontoen eller karakteren hans ? Selv om det ødelegger for forholdet at han spiller, så kommer han til å bli så fly forbanna at han ikke vil ha noe som helst med deg å gjøre etterpå. Jeg har selv spilt wow i flere år, og har brukt tid , koselig, artig, spennende tid på å spille dem! Jeg har så mange gode minner fra da jeg spilte for 3 år siden med mange venner, på lørdagskvelden med en flaske pepsi max. Selv om jeg ikke spiller lenger kunne jeg aldri tenkt meg å slette karakterene mine... Hvordan kan du engang vurdere dette ? Hvis han er avhengig så er det synd, men dette har du ingen rett til å gjøre. men han har rett til å ta fra meg mine gleder da, mener du? uten at han skjønner det, selv om jeg sier det til han? Mens jeg ikke får gi han en lærerpenge tilbake? Fordi det handler om noe så "viktig" som warcraft-karakterene? (Er ikke overraskande at svaret kommer fra en wow-spiller....) Det er jo mye slemmere å slette en warcraft-konto, enn å f.eks nekte noen å ha venner på besøk pga raiding såklart.... for livet er jo nettvenner?! jeg hadde ikke akkurat lagt meg ned for å dø, eller slått ihej vedkommende, om noen hadde fucka opp supermario galaxy'n min og sletta den for å si det sånn..selv om jeg har kost meg. så om verden faller i grus om jeg hadde sletta fantasi-figurene hannes...I say no more.. Hvis man får så gode minner av et dataspill at det går utover fornuften, har man et problem... ---------------- Ellers takk til dere som har svart på sp.målet mitt Tror ikke jeg gidder å ta denne tråden noe lengre, var ute etter svar på et "teknisk" sp.mål, men istedet blir det en samlivstråd om forholdet vårt her på dataforumet Har ikke tenkt å brette ut noe mer om forholdet her uansett, så da bukker jeg heller takk for meg
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 1. november 2009 #24 Skrevet 1. november 2009 Hvis han tar fra deg så mange gleder, hvorfor vil du være sammen med han da ? Det er jo hans valg. Han har det jo tydligvis artig. Det går ikke alltid utover fornuften, studerte selv til master da jeg spilte så jeg er ingen typisk nerd som ikke klarer å skille. Gode minner ja, spilte forresen med venner i virkeligheten som jeg jobbet med, og møtte samboeren min der. "Det er jo mye slemmere å slette en warcraft-konto, enn å f.eks nekte noen å ha venner på besøk pga raiding såklart...." Er han så slem så får du bare stikke da ? Hvorfor gidde å ha en så slem fyr ? Du får være nedlatende hvis du vil det, men det stiller kun deg selv i dårlig lys. Kos deg videre med den "slemme" kjæresten din, du er jo tydligvis for avhengig av han til å kvitte deg med han selv om han tar fra deg alle gledene dine..
pittie Skrevet 1. november 2009 #25 Skrevet 1. november 2009 (endret) :dåne: Kom på en ting, en konto kan være verd flere tusen, så om noe "slett" blir trykt på så er det som å hive pcen i veggen. Endret 1. november 2009 av pittie
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #26 Skrevet 1. november 2009 Hvis han tar fra deg så mange gleder, hvorfor vil du være sammen med han da ? Det er jo hans valg. Han har det jo tydligvis artig. Det går ikke alltid utover fornuften, studerte selv til master da jeg spilte så jeg er ingen typisk nerd som ikke klarer å skille. Gode minner ja, spilte forresen med venner i virkeligheten som jeg jobbet med, og møtte samboeren min der. "Det er jo mye slemmere å slette en warcraft-konto, enn å f.eks nekte noen å ha venner på besøk pga raiding såklart...." Er han så slem så får du bare stikke da ? Hvorfor gidde å ha en så slem fyr ? Du får være nedlatende hvis du vil det, men det stiller kun deg selv i dårlig lys. Kos deg videre med den "slemme" kjæresten din, du er jo tydligvis for avhengig av han til å kvitte deg med han selv om han tar fra deg alle gledene dine.. ....foreslår at du slutter å synse om et forhold du ikke vet noe om jeg? Kan være mange grunner til både det ene og det andre, som ikke du vet?
Gjest Gjest_luna_* Skrevet 1. november 2009 #27 Skrevet 1. november 2009 begynn å spill selv å være helt inne i den verdenen...så klan han se hvor gøyt det er:P
PiriPiri Skrevet 1. november 2009 #28 Skrevet 1. november 2009 Med Parental Control lager du et passord og bestemmer når han får spille. Hvis han ikke kan passordet kan han heller ikke fjerne den. Men det letteste er vel å få seg ny kjærste....de fleste gutter som er så ekstreme spillere er single, med god grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå