Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Har du noen gang ligget med noen du overhode ikke liker? Jeg er så lei av uærligheter!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så mye med sex og samliv er uærlig! Tenkte akkurat i gjennom ordet sjekketriks, hva er sjekketriks, hvorfor skal folk bruke sjekketriks? Hvorfor kan ikke folk ha litt selv kontroll og bare ha sex med potensielle kjærester? Bare flørte med de,de virkelig liker og er interessert i? Alle disse uærlighetene gjør alt så uoversiktelig, man vet aldri hvem som liker deg og hvem som bare er ute etter et knull.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Men hva hvis man ikke er ute etter en kjæreste, skal man da ikke ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 Selvsagt har jeg hatt sex med noen som overhodet ikke er kjæresteemne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 Ja. En maste seg til sex, og jeg sa ja for å slippe maset, voksen som jeg var for 11 år siden... Har også hatt sex med en jeg angrer på pga han var så SINNSSYKT dårlig! Var hoven og sår etterpå, for han jobba og jobba og kom jo ALDRI. Til slutt sa jeg *sukk stønn ah!* "jeg tror ikke jeg orker mer nå , jeg" *kokkett* Da sluttet han HELDIGVIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Har ikke hatt sex med noen som jeg i akkurat det øyeblikket overhode ikke likte. Hva jeg har ment om personene i ettertid er noe helt annet. Og, ja jeg har også hatt sex med menn som ikke har vært potensielle kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #6 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har selvfølgelig også hatt min andel av menn jeg ikke var forelsket i, men som allikvel jeg ikke angrer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 18. august 2003 #7 Del Skrevet 18. august 2003 Har ikke alle hatt en og annen kun for sex og ikke noe mer? Jeg har svevet i den troen at de som fremdeles sparer seg til den rette og sånt er rundt 18 år og snart vil vokse det av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. august 2003 #8 Del Skrevet 18. august 2003 Torarin: det er vel ikke noe galt i å spare seg for den rette, så lenge det føles riktig for den personen? Jeg har et par venninner som er vel passert 20 og fremdeles ikke har hatt sex. Fordi det er riktig for dem. Ikke alle er som meg. Eller deg, for den saks skyld, torarin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 18. august 2003 #9 Del Skrevet 18. august 2003 Torarin: det er vel ikke noe galt i å spare seg for den rette, så lenge det føles riktig for den personen? Jeg har et par venninner som er vel passert 20 og fremdeles ikke har hatt sex. Fordi det er riktig for dem. Ikke alle er som meg. Eller deg, for den saks skyld, torarin. Nei det er ikke noe galt i det. Men spesielt vanlig er det heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. august 2003 #10 Del Skrevet 18. august 2003 Det er nok mer vanlig enn du aner. Det er mer vanlig enn tidligere å vente med sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 18. august 2003 #11 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har forresten kjent noen sånne jeg og en gang i tiden. Men samtlige ga opp det prosjektet etterhvert. Når de først blei spretta var det slutt på dydigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 18. august 2003 #12 Del Skrevet 18. august 2003 Det er nok mer vanlig enn du aner. Det er mer vanlig enn tidligere å vente med sex. Det kommer sikkert veldig an på hvor man kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 18. august 2003 #13 Del Skrevet 18. august 2003 Sex med en jeg ikke liker? Nei - har jeg hatt sex med en person har jeg likt vedkommende der og da... Har allikevel angret - men bare en gang... Hmm, det er ikke så galt når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. august 2003 #14 Del Skrevet 18. august 2003 Har ikke alle hatt en og annen kun for sex og ikke noe mer? Ikke alle, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. august 2003 #15 Del Skrevet 18. august 2003 Nei, jeg heiv han ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. august 2003 #16 Del Skrevet 18. august 2003 Ikke alle, nei. Nei, ikke alle ! Jeg har vært forelsket i eller hatt et forhold til de jeg har gått til sengs med. Å ligge med noen BARE for å ha sex hadde ikke gitt meg noen ting, annet en en vond følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 18. august 2003 #17 Del Skrevet 18. august 2003 Har ikke ligget med noen jeg ikke har likt som person, men har ligget med noen jeg har visst ikke passet for meg utenom sexen. Det ga ingen god følelse i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 18. august 2003 #18 Del Skrevet 18. august 2003 Ikke alle, nei. :enig_animasjon: Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crunchy Skrevet 18. august 2003 #19 Del Skrevet 18. august 2003 Nei, jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke liker! Hva pokker er vitsen med det? Og nei, jeg har ikke hatt sex med noen som ikke var en kjæreste eller et kjæresteemne. Tilfeldig sex er absolutt ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. august 2003 #20 Del Skrevet 18. august 2003 Husker ikke, men jeg KAN ha fortrengt d..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå