Gå til innhold

Fremkalling av digitalbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor er det billigst å framkalle bildene?

Nå er det vel slik at det billigste langt ifra alltid er det beste.

Jeg bruker Eurofoto en del, og er fornøyd. Bilder som tilfredsstiller mine krav til kvalitet, rimelige priser på vanlige bilder og rask levering.

Ellers er vel Elkjøp ganske rimelig, og der kan man jo også slippe porto hvis man henter de i butikken selv.

Skrevet
Hvor er det billigst å framkalle bildene?

Selv bruker jeg Japhan photo express. Går altså i butikken (100 meter fra der jeg jobber). Der for jeg dem faktisk umiddelbart og bra bilder. Men de er nok ikke de rimligste kanskje. Fra 1 til 25 bilder koster det 3,49 pr bilde. Noe rimligere hvis mer enn 25. Og ennå rimligere hvis over 100 bilder. Og det er ingen oppstartpris slik enkelte andre har.

Skrevet

pixum.no

kjempebillig og god kvalitet!

brukte eurofoto før, men gikk over til pixum.

Gjest Smaragd
Skrevet

Tror mange er bra, men IKKE bruk postfoto!

De var elendige. Hadde bl.annet tatt bort røde øyne - som i tillegg ikke traff med prikken der øyet var...Fikk en mengde med dårlige bilder fra dem, og kommer aldri mere til å bruke dem! :(

Skrevet

Eurofoto har no tilbud på 0.49 øre pr bilde, og det er billig! Litt dyr porto då, men eg betalte litt over 400 kr for nesten 600 bilder (og 125,- i porto..)

Skrevet
Eurofoto har no tilbud på 0.49 øre pr bilde, og det er billig! Litt dyr porto då, men eg betalte litt over 400 kr for nesten 600 bilder (og 125,- i porto..)

Altså til sammen ink. porto 400,- ;)

Skrevet

støtter Pixum! Min erfariner er at Eurofoto er dyrt (når de ikke har supertilbud) og gir dårlige bilder. Samme med postfoto og nfoto. Har brukt pixum i to år og er strålende fornøyd.

Skrevet

Hvor lang leveringstid er det på Pixum :)

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Eurofoto, fikk svært unaturlige farger på store, jevne flater som himmel og hav. Portrettbilder og "innebilder" ble ellers bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...