Gjest fantaqueen Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Hei alle sammen Jeg har et lite spørsmål... De som har seboreisk eksem, kan de farge håret? Er en hårfarge uten almoniakk det beste? Har nemlig hørt at det er veldig skadelig på en hodebunn som har seboerisk eksem... Til slutt, noen som vet hvordan man blir kvitt, eller ihvertfall minker flass i hodebunnen? Mange takk!
starie Skrevet 18. august 2003 #2 Skrevet 18. august 2003 Jeg har selv seboreisk eksem, og jeg farger håret (hos frisør) likevel. Det svir, men det er ikke så vondt at jeg griner for å si det slik. Har du prøvd Fungoral soppshampo? Dette hjelper meg veldig i dårlige perioder.
Silfen Skrevet 18. august 2003 #3 Skrevet 18. august 2003 Det går så fint så, men det bør ikke bli en månedlig vane.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #4 Skrevet 18. august 2003 Jeg har selv seboreisk eksem, og jeg farger håret (hos frisør) likevel. Det svir, men det er ikke så vondt at jeg griner for å si det slik. Har du prøvd Fungoral soppshampo? Dette hjelper meg veldig i dårlige perioder. Ja, har prøvd fungoral, men synes liksom ingenting hjelper. Hvor gammel er du? Har du fagret håret lenge? Og hvor ofte farger du det? En spesiell hårfarge du bruker som ihvertfall er litt bra for sår hodebunn?
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #5 Skrevet 18. august 2003 Har seboreisk eksem noen plasser i annsiktet ( i perioder), og bruker alt av produkter alikavell, blir liksom ikke bedre eller verre av den grunn. farger også håret mitt til frisøren
Silfen Skrevet 18. august 2003 #6 Skrevet 18. august 2003 Dere som plages og som ikke syns at fungoral gjør jobben: Ta dere en tur til legen og få resept på Diprosalic Liniment. Når jeg begynner å klø, så masserer jeg væsken inn i hodebunnen om kvelden og er fin dagen derpå. Egentlig skal man bruke den jevnlig, men jeg er ikke så hardt angrepet at det gjør no.
starie Skrevet 18. august 2003 #7 Skrevet 18. august 2003 Ja, har prøvd fungoral, men synes liksom ingenting hjelper. Hvor gammel er du? Har du fagret håret lenge? Og hvor ofte farger du det? En spesiell hårfarge du bruker som ihvertfall er litt bra for sår hodebunn? Jeg er 21 og har farget håret siden jeg var 14-15 år gammel. Farget det sist i påsken, og nå prøver jeg å spare ut min naturlige hårfarge. Tror frisøren bruker vanlig hårfarge.
starie Skrevet 18. august 2003 #8 Skrevet 18. august 2003 Dere som plages og som ikke syns at fungoral gjør jobben: Ta dere en tur til legen og få resept på Diprosalic Liniment. Når jeg begynner å klø, så masserer jeg væsken inn i hodebunnen om kvelden og er fin dagen derpå. Egentlig skal man bruke den jevnlig, men jeg er ikke så hardt angrepet at det gjør no. Lurer på om det var den jeg brukte før.. Er ikke så plaget for tiden, men jeg vet det blir værre til vinteren. Tror kanskje jeg skal ta meg en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå