Gjest spørsmålstegn Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Står midt i en kjærlighetssorg nå..min ex nekter å prate med meg..svarer ikke på mld..(dette er snakk om koselig mld..ala bursdagsmld og hvordan går det)..grunnen til dette er vel at han er dritlei av at jeg ikke har kommet meg videre.. Uansett...i helga møtte jeg en ex som jeg hadde det likedan med..jeg klarte ikke å gi slipp med en gang...sendte mld og gråt mye..(vet det er patetisk..men sånn reagerer jeg..)..Har ikke sett han på noen år..3 kanskje..og nå er han gira igjen..jeg snakket bare med han og ikke noe mer..men får mld av han der han sier jeg er like bra jente som før osv.. For noen fler helger siden møtte jeg en annen jeg var sammen med..som jeg også var svæært lei meg over..han kuttet også kontaktn helt..Møtte han ute igjen..og nå er han og gira!!! HVA skjer?????De neketer å prate med meg..vil bare bli kvitt meg og når det har gått en stund så SKAL de på død og liv tilbake???????? Typisk at dette ikke gjelder han jeg aldri klarer å komme over...er 6 mnd siden det ble slutt nå...og han sier han aldri mer kommer til å prate med meg fordi han er dritlei av å snakke om det samme hele tiden..
Gjest spørsmålstegn Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Vil bare legge til at dette har skjedd 4 ganger før dette g..at de kommer tilbake/i forma av at de tar kontakt...og vil ha kontakt igjen...men det er så lenge etterpå at da har jeg jo gått videre.. skjønner det ikke.. er det vanlig??
Langt mot Nord Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 De som ikke kommer seg videre lar sin ex gresse og prøver mest mulig å pervertere/ invertere og det som verre er, intens kjærlighet blir intenst hat. Flip-flop, emosjonell berg og dalbane, men uansett TS jeg tror det ikke, slutt å lyv!
Gjest spørsmålstegn Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Eh..hadde det ikke vært sant hadde jeg ikke orket å postet noe her... Ikke alle har vært mine kjærester..kun de to i første innlegg..men de andre har jeg datet...og ikke hatt kontkat med på noen år..og plutselig når vi møter hverandre igjen så sender de mld og vil møtes igjen bla bla.. jaja..
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Lol. Det er jo først når du ikke vil ha dem og har kommet deg videre at de vil ha deg. Det er jo verdens eldste regel, som du burde ha lært etter 4 ganger. Hadde du latt han der siste eksen din være helt i ro og fred og, så hadde du garantert fått en sms med et ønske om å treffes igjen for lenge siden. Gå ut og lev livet, vær selvstendig og kul og ikke patetisk klengende, så vil han kanskje se deg i nytt lys igjen han også. Ikke glem å slette nr hans og aldri ringe igjen. Og lær noe denne gangen da..
I Grosny Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 I ett brudd er det vanlig å bli sint på hverandre. De som bryter med deg er dumme , og det tar tid før de skjønner det, gjerne et år+-. I ettertid innser de at du er den beste dama har kysset, eventuelt en av de beste, og blant de , den de har best sjans på, eller en av de de tror de har sjans på.
Gjest spørsmålstegn Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Bare så kjipern at det skjer når det er for sent..men faktisk så tror jeg ikke at det kommer til å skje med han jeg har kjærlighetssorg over nå.. Men typisk at dette var han jeg virkelig så på som mannen med stor M da...tenkte på barn++..noe som jeg ikk gjorde med de andre..
Langt mot Nord Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, ja, gresset er grønnere på den andre siden p.g.a. lysets vinkel, kommer man nært opptil det så blir grønnfargen mer mørk dyp, det skinner ikke lenger.
Gjest TS Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Gå ut og lev livet, vær selvstendig og kul og ikke patetisk klengende, så vil han kanskje se deg i nytt lys igjen han også. håper du har rett...
Breakeven Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Fordi gutter har en radar. De merker sånt, da kommer de tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #11 Skrevet 1. november 2009 Kanskje du blir mer interessant når du har sluttet å mase og er blitt litt mer "hard to get"? Menn like jo ofte slike utfordringer. I den fasen når du "maser" på dem, så er de nok bare lei og synes du er patetisk. Når du ikke maser lenger, får de tid til å tenke, og til å huske de positive tingene, og etterhvert ser de at du faktisk var en bra jente. Var du kanskje litt for intens når du var sammen med dem??
Murder Skrevet 1. november 2009 #12 Skrevet 1. november 2009 Desperate folk er ALDRI attraktivt. Når du gråter og sutrer og ber på dine knær får jo ikke fyren tid til savne deg, rett og slett. Når du derimot klarer å stå litt på egne bein og igjen blir til den jenta han falt for kan de gode følelsene blusse opp.
I Grosny Skrevet 1. november 2009 #13 Skrevet 1. november 2009 Kanskje du blir mer interessant når du har sluttet å mase og er blitt litt mer "hard to get"? Menn like jo ofte slike utfordringer. I den fasen når du "maser" på dem, så er de nok bare lei og synes du er patetisk. Når du ikke maser lenger, får de tid til å tenke, og til å huske de positive tingene, og etterhvert ser de at du faktisk var en bra jente. Var du kanskje litt for intens når du var sammen med dem?? Du blir mest attraktiv når du bli "umulig to get". Når du har funnet deg en ny kjekk mann som du deler trofast og gjensidig , evig kjærlighet med. Da kan han bare stå der med lang nese og blomsterbukett.
Gjest TS Skrevet 1. november 2009 #14 Skrevet 1. november 2009 Var du kanskje litt for intens når du var sammen med dem?? Ikke når vi var sammen..men jeg ble helt ifra meg da det ble slutt..vi valgte sammen å bryte..men jeg angret fort...og kunne ikke fatte hva jeg hadde vært med på..og da ble det mye gråting..nå ønsker han ikke engang å være venner.men..jeg kan takke meg selv.
Gjest Gjest_åja_* Skrevet 1. november 2009 #15 Skrevet 1. november 2009 Vet hvordan det er. En eks av meg er sånn. Ville ikke snakke med meg, selv ikke når jeg var døden nær og trengte støtte, men nå, NÅ skal han ikke la meg være i fred fordi NÅ vil han ha meg tilbake. Jeg har ingen respekt igjen for han. Enkelte ting her i livet er viktigere enn spill slike menn spiller i hodet sitt.
Gjest TS Skrevet 1. november 2009 #16 Skrevet 1. november 2009 Visste ikke at det gikk an å savne noen så mye som jeg savner han..og angrer på at jeg har vært patetisk...og tror nok det er for sent... nå har jeg lært!
Gjest TS Skrevet 2. november 2009 #17 Skrevet 2. november 2009 Håper dere som leser dette lærer av meg...la x være i fred... Hvis ikke ender du opp med at han ikke gidder å prate med deg mer.. Takk til dere som har skrevet:)
Breakeven Skrevet 2. november 2009 #18 Skrevet 2. november 2009 Trenger nødvendigvis ikke la han være i fred, men det fins en grense. Om det f.eks bare er du som sender meldinger og han aldri gjør det så burde man kanskje ta hintet. Det går jo ann og ha kontakt med eksen sin uten og mase, bare ha kontakt i ny og ne for og høre hvordan det går osv. Men om formålet er og få han tilbake så har masing motsatt effekt.
Gjest TS Skrevet 2. november 2009 #19 Skrevet 2. november 2009 føles ut som jeg kommer til å være ulykkelig for alltid pga dette..
Breakeven Skrevet 2. november 2009 #20 Skrevet 2. november 2009 føles ut som jeg kommer til å være ulykkelig for alltid pga dette.. Selv om du tror du kommer til og være ulykkelig for alltid fordi eksen din ikke vil snakke med deg så er egentlig det beste og ikke ha noe kontakt med han. Du savner han mer om du har kontakt med han, det er derfor over 50% av rådene på dette forumet når det gjelder kjærlighetssorg inneholder "null kontakt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå