Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne og kan si om systemet fungerer rimelig greit? Har sett annonsen "overalt" de siste ukene og det frister å prøve, men samtidig er jeg mistenksom til duppeditter som markedsføres så intensivt, så det hadde vært kjekt å få høre noen erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den fungerer glimrende på legger og under armene, men på bikinilinjen er den for stor og klumpete.

Skrevet

Takk, tror jeg gir den en sjans. Er legger og armhuler som hyppigst shines med høvel.

Skrevet

Jeg har prøvd denne og den virker dårlig for meg. Det er bare et vanelig såpestykke med et barberblad inni. (satt litt på spissen) Bakteriebombe!

Skrevet

Den anbefaler jeg ikke... Den er vanskelig å holde ren, hårene samler seg inni barberbladene og huden klødde noe vanvittig etter bruk. Men er absolutt for sånne alt-i-ett systemer. Bruker venus nå, og den fungerer kjempe bra. Dyrt, men bra =)

Skrevet
Den anbefaler jeg ikke... Den er vanskelig å holde ren, hårene samler seg inni barberbladene og huden klødde noe vanvittig etter bruk. Men er absolutt for sånne alt-i-ett systemer. Bruker venus nå, og den fungerer kjempe bra. Dyrt, men bra =)

Uff, jeg har tørr hud som lett klør. Jaja, i mellom mitt forrige innlegg og dette så trykket jeg "kjøp" så da finner jeg vel ut hvordan den virker på meg. Håper bare det går greit å avbestille videre kjøp av blader hvis det ender med kløe og irritasjon på meg også.

Skrevet

Prøvde den en uke eller to før den gikk i søpla. Stor og ekkel, samles lett myyye bakterier. Nei takk..

Skrevet

Synes den var alt for klumpete etter min smak...

Skrevet
Uff, jeg har tørr hud som lett klør. Jaja, i mellom mitt forrige innlegg og dette så trykket jeg "kjøp" så da finner jeg vel ut hvordan den virker på meg. Håper bare det går greit å avbestille videre kjøp av blader hvis det ender med kløe og irritasjon på meg også.

Jeg avbestilte med en gang, ikke noe problem.

Jeg bruke høvler beregnet på menn, de er absolutt best!

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har den, og synes den fungerer kjempegreit på ben og under armene.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg synes den er kjempebra! Funker glimrende på alle deler av kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...