Gjest Gjest_Line_* Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Det er ikke helsemessig forsvarlig å ha Sataniske Vers som favorittbok: http://www.nettavisen.no/nyheter/article2745708.ece En advarsel går herved ut til alle.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Det hadde han godt av, den vantro dekadente tullingen!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Det er ikke helsemessig forsvarlig å ha Sataniske Vers som favorittbok: http://www.nettavisen.no/nyheter/article2745708.ece En advarsel går herved ut til alle. Forstår ikke hva du mener... Den gale muslimske kvinnen som begikk drapsforsøket leste ikke boken. Det var offeret - mannen - som hadde "Sataniske Vers" i bokhyllen sin.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Hun ser så søt og snill ut stakkar, og så koker det en vulkan der inne i hjertet.. http://www.nydailynews.com/news/ny_crime/2...o_kill_him.html Litt moro å se kommentaren på den siden forresten: I can't understand how he could so completely deceive her about his true un-Muslim beliefs before he married her. And why would he want to marry a devoutly religious Muslim woman when he's a hedonist? Very strange. - Ja det var vel nettop det som var rart.. ikke at hun vil ta livet av ham på grunn av svinekjøtt og en bok!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Forstår ikke hva du mener... Den gale muslimske kvinnen som begikk drapsforsøket leste ikke boken. Det var offeret - mannen - som hadde "Sataniske Vers" i bokhyllen sin. Ja - og for ham fikk det helsemessige følger.
Gjest Gjest_AnneLise_* Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Forstår ikke hva du mener... Den gale muslimske kvinnen som begikk drapsforsøket leste ikke boken. Det var offeret - mannen - som hadde "Sataniske Vers" i bokhyllen sin. Du forstår vel at advarselen var ironisk?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Det er ikke helsemessig forsvarlig å ha Sataniske Vers som favorittbok: http://www.nettavisen.no/nyheter/article2745708.ece En advarsel går herved ut til alle. HÆ?!!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Du forstår vel at advarselen var ironisk? Nei, synes i grunnen ikke det her klassifiserer til god ironi. Ser ikke poenget i å legge denne trivielle hendelsen frem som "ironi". Men deg om det
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Nei, synes i grunnen ikke det her klassifiserer til god ironi. Ser ikke poenget i å legge denne trivielle hendelsen frem som "ironi". Men deg om det Man kan vel spøke litt med kulturkrasjer som dette. Hva om din man lurte deg til å ha på deg samelue for eksempel - klart du ville drept ham!
Langt mot Nord Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Hun ser så søt og snill ut stakkar, og så koker det en vulkan der inne i hjertet.. http://www.nydailynews.com/news/ny_crime/2...o_kill_him.html Tja, øynene var intense, men det ene var litt "uskyldig". Kommer an på hvordan man ser det an, eventuellt ta og lukk for venstre så høyre øye og se. Om fornuften tilslutt hadde sett at å spise svinekjøtt er det ingen unnskyldning for å følelsesmessig misbruke ens kone, uansett hvilken bøker man refererer til innen de semittiske religioner. Selv et barn vet rett fra galt, men hvem av oss gjør det?
Étaín Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Forstår ikke hva du mener... Den gale muslimske kvinnen som begikk drapsforsøket leste ikke boken. Det var offeret - mannen - som hadde "Sataniske Vers" i bokhyllen sin. Ja? Hans favorittbok - og hans helse det gikk utover.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Ja? Hans favorittbok - og hans helse det gikk utover. Ser ikke sammenhengen mellom Sataniske Vers og helse...dette må være tulletråd
MarianneE Skrevet 31. oktober 2009 #13 Skrevet 31. oktober 2009 jeg prøvde å lese Sataniske Vers da jeg var 16 (er 31 nå) men gav den opp. Hvilke følger vil det få for meg, tro?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #14 Skrevet 1. november 2009 jeg prøvde å lese Sataniske Vers da jeg var 16 (er 31 nå) men gav den opp. Hvilke følger vil det få for meg, tro? Kommer an på hvem du er sammen med
Kamikatze Skrevet 2. november 2009 #15 Skrevet 2. november 2009 (endret) Dette høres nesten ut som om en av våre fundamentalistiske ateister på religionsforumet hadde sjarmert med seg ei ev kristentuppene til alters. Jeg har stor sympati med dama, jeg. Selv om jeg ikke deler hennes tro, er det mishandling å true folk til handlinger i strid med deres livssyn, enten det er å dytte svinekjøtt i muslimer eller sende pasifister i forsvaret. Hun har bra med ild i øynene. Hun finner seg sikkert en ny mann. Hun får melde seg på kurs, slik standardrådet for despedamene lyder her på KG. - Knivsliping bør kanskje falle i smak? Endret 2. november 2009 av Kamikatze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå