Gå til innhold

Proteinpulver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håper jeg klarer å forklare meg! Jeg prøver..

Jeg lurer på om jeg kan blande proteinpulver inn i kostholdet mitt som "kos". Altså, ikke som shake eller lignende etter eller før trening, men bruke det i forskjellige oppskrifter? Som f.eks. Mager kesam, 90+ sjokolade proteinpulver, rosiner og nøtter.

Skal ikke bli større, men gå ned i vekt. Spiser ellers veldig sunt. Vet at jeg må forbrenne mer enn jeg får inn. Men kan proteinpulver være et godt alternativ i forskjellige oppskrifter?

Håper noen forstår hva jeg mener :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker selv protein pulver i smoothie, havregryn og melk. Så ja. Det fungerer :P

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis du søker på 'protein brownies' og 'protein cookies' f.eks., får du opp en del oppskrifter.

Skrevet

Jeg har lagd proteinmuffins og proteingrøt, og smakte helt greit.. problemet med grøten var vel at pulveret oppløste ikke seg ordentlig, men muffinsene ble utrolig gode (kanskje litt fort tørr).

Skrevet

Tusen takk for alle svar! :klemmer: Da tror jeg nesten at jeg må få kjøpt meg det!

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som kan anbefale hvilket proteinpulver man burde bruke til dette? Ettersom det ikke er for å bygge, men som kos, går det vel mest på smak. Istede for å lage det i shake, vil jeg ha det som en fast eller luftig konsistens, blande det i kesam o.s.v. og i forskjellige oppskrifter.

Vil gjerne ha et med:

GOOOD smak!

Lite (minst mulig) karbo.

Lite fett.

:)

Skrevet

Protein kan man spise mye av om man er på slankern.. Man kan ta en shake eller en proteinbar mellom måltidene som et mellommåltid. Men aldri erstatt kostholdet med bare proteiner.

Man trenger litt fett og kcal også..

Skrevet

Tech Nutrition sitt proteintilskudd er det enete som jeg synes er godt. God smak uten å være hverken kvalmende eller mektig. Proxyme heter det. Jeg anbefaler Tech Nutrition da de har rene produkter med god smak. Sjekk ut www.tn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...