Gå til innhold

Hvordan lage link til prøvedagboken min?

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med det?

Vil så gjene ha den nede ved siden av signaturen min, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem!

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk der det står kontrollpanel, så endre signatur. Trykk på boksen med grønt plusstegn. Sett inn adressen til dagboka di og skriv deretter hva du vil at det skal stå. På min står det vel prøverdagbok eller noe sånt :)

Det er lurt å åpne dagboka først, og klippe ut adressen. Du kan trykke ctrl+c, og så for å lime inn, ctrl+v :)

Gjest Smaragd
Skrevet
Trykk der det står kontrollpanel, så endre signatur. Trykk på boksen med grønt plusstegn. Sett inn adressen til dagboka di og skriv deretter hva du vil at det skal stå. På min står det vel prøverdagbok eller noe sånt :)

Det er lurt å åpne dagboka først, og klippe ut adressen. Du kan trykke ctrl+c, og så for å lime inn, ctrl+v :)

Skal prøve på det... Tusen takk! ;)

Gjest Smaragd
Skrevet

Det ble jo en link til rette stedet, men hvordan kan man skrive noe annet der en selve linken?

Som "prøvedagboken" eller "to + to = tre" ?

Inviklet dette her ;)

Skrevet

Du får først opp et vindu der du taster inn adressen. Når du trykker på ok, får du opp et vindu der du kan skrive tittelen på boka :)

Du mener vel en + en = tre? :fnise:

Gjest Smaragd
Skrevet
Du får først opp et vindu der du taster inn adressen. Når du trykker på ok, får du opp et vindu der du kan skrive tittelen på boka :)

Du mener vel en + en = tre? :fnise:

Ups, klart jeg mener en pluss en...! :skratte:

Hm, får prøve meg på den adressen en gang til og se om jeg ikke kan klare det ;)

Skrevet

Se der ja :) Der var den på plass :tommelsmil:

Gjest Smaragd
Skrevet

DET gikk det vettu!

Jeg hadde bare klippa og lima - glemte den lille, grønne plussknappen du snakket om ;)

Tusen takk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...