Gjest Smaragd Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg med det? Vil så gjene ha den nede ved siden av signaturen min, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem!
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Trykk der det står kontrollpanel, så endre signatur. Trykk på boksen med grønt plusstegn. Sett inn adressen til dagboka di og skriv deretter hva du vil at det skal stå. På min står det vel prøverdagbok eller noe sånt Det er lurt å åpne dagboka først, og klippe ut adressen. Du kan trykke ctrl+c, og så for å lime inn, ctrl+v
Gjest Smaragd Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Trykk der det står kontrollpanel, så endre signatur. Trykk på boksen med grønt plusstegn. Sett inn adressen til dagboka di og skriv deretter hva du vil at det skal stå. På min står det vel prøverdagbok eller noe sånt Det er lurt å åpne dagboka først, og klippe ut adressen. Du kan trykke ctrl+c, og så for å lime inn, ctrl+v Skal prøve på det... Tusen takk!
Gjest Smaragd Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Det ble jo en link til rette stedet, men hvordan kan man skrive noe annet der en selve linken? Som "prøvedagboken" eller "to + to = tre" ? Inviklet dette her
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Du får først opp et vindu der du taster inn adressen. Når du trykker på ok, får du opp et vindu der du kan skrive tittelen på boka Du mener vel en + en = tre?
Gjest Smaragd Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Du får først opp et vindu der du taster inn adressen. Når du trykker på ok, får du opp et vindu der du kan skrive tittelen på boka Du mener vel en + en = tre? Ups, klart jeg mener en pluss en...! Hm, får prøve meg på den adressen en gang til og se om jeg ikke kan klare det
Gjest Smaragd Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 DET gikk det vettu! Jeg hadde bare klippa og lima - glemte den lille, grønne plussknappen du snakket om Tusen takk! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå