Gjest Mae Skrevet 18. august 2003 #1 Skrevet 18. august 2003 Mulig det er bare jeg som ikke har sett det før, men ville bare opplyse om det. Mae
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2003 #2 Skrevet 18. august 2003 En PC-løs venninne var innom meg i går for å bestille shampo og balsam fra lookfantastic. Hun endte opp med å bestille dagkrem fra Dermalogica istedet. Prisen på den kremen var omtrent lik som hos essentialdayspa, når vi tok med portoen! Vi har heller ikke lagt merke til at lookfantastic selger Dermalogica før, kanskje det er nytt?
Gjest Mae Skrevet 18. august 2003 #3 Skrevet 18. august 2003 Jeg tror det er nytt, de selger hele serien men på endel av produktene står det "image coming"- dvs. at det ikke finnes bilder av alle flaskene på websiden ennå. Mae
Gjest Mae Skrevet 18. august 2003 #4 Skrevet 18. august 2003 Det står visst på forsiden at det er nytt :oops: men det er jo fint for nå kan vi Dermalogica fantaster bestille rimelig over nett uten at det tar 3 uker og få varene fra Canada eller USA. Mae
Gjest Mae Skrevet 18. august 2003 #6 Skrevet 18. august 2003 Jøss' date=' jobber du for dem, eller????[/quote'] Nei, hvorfor spør du om det? Lookfantastic er jo mye brukt blant KG's brukere. Mae
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2003 #7 Skrevet 18. august 2003 nei..tror det er nytt jeg har ikke sett det før hvertfall
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #8 Skrevet 18. august 2003 Du nevner dem hele tiden. Bare lurte.
Gjest Mae Skrevet 18. august 2003 #9 Skrevet 18. august 2003 Du nevner dem hele tiden. Bare lurte. Jeg har vel nevnt den siden en gang før i dagboken. Dessuten er Dermalogica ett veldig veldig godt merke. Mae
starie Skrevet 18. august 2003 #10 Skrevet 18. august 2003 Så bra! :D Synd de ikke har alle produktene, men de kommer vel etterhvert.
BlackCat Skrevet 19. august 2003 #11 Skrevet 19. august 2003 Jeg så et sted at noen omtalte Dermalogicas krem mot sorte prikker for den beste de hadde prøvd. Er det noen her som vet hvilken krem det er snakk om....????
Gjest M@rit@ Skrevet 19. august 2003 #12 Skrevet 19. august 2003 men det er jo fint for nå kan vi Dermalogica fantaster bestille rimelig over nett uten at det tar 3 uker og få varene fra Canada eller USA. Det tar ikke 3 uker å få varene til Norge. Jeg har opplevd ned til 4 dager både fra Hong Kong (strawberrynet) og Canada. Tar det så lang tid som 3 uker ligger varene hos Posten eller Tollvesenet og det kan like godt skje med varer fra Lookfantastic.
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #13 Skrevet 19. august 2003 Mulig det er bare jeg som ikke har sett det før, men ville bare opplyse om det. Mae Hei! Ser i forumet at mange handler på Lookfantastic. Holder de til i England, eller? Kan noen (du?) forklare meg hvordan bestilling virker, porto, toll? Hva bør jeg vite før jeg evnt. kaster meg inn for å handle? Takk for hjelpen!
Gjest Mae Skrevet 19. august 2003 #14 Skrevet 19. august 2003 De holder til i Brighton Sussex i England, stempelet på pakkene sier hvertfall det. Portoen kommer opp nederst på bestillingen før du taster inn kortnummeret ditt- jeg har aldri opplevd Toll på pakkene mine fordi Lookfantastic skriver ned verdien på pakken. Selve siden er enkelt å bruke og er lett å navigere seg rundt i, klikk på Help knappen på linjen øverst hvis du lurer på noe. Kundeservice er kjappe til å svare deg via e- post men du må registrere deg som kunde før du kan benytte deg av denne tjenesten slik at de har e- post adressen din. Det koster heller ikke noe å reg. seg. Mae
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #15 Skrevet 19. august 2003 Bare lurer - sender de pakken til postkontoret slik at man får brev om at pakken er kommet? Og ca hvor mye er en dollar for tiden?
Gjest Mae Skrevet 19. august 2003 #16 Skrevet 19. august 2003 Noen ganger får du pakken i postkassen, andre ganger får du melding fra det lokale postkontoret om ankommet pakke. På Lookfantastic handler du ikke i dollar men i pund, ett engelsk pund ligger på like under 12 norske kroner- i dag står kursen på 11,72. Mae
marijenta Skrevet 20. august 2003 #17 Skrevet 20. august 2003 Når man bestiller varer for over 200 kroner skal man betale toll på dette. Noen som har noen erfaringer med dette fra lookfantastic? Eller holder dere dere under 200 kroners grensen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå