Gå til innhold

one.com og betalinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne vite om det er flere enn meg som har problemer med one.com. Har vært fornøyd kunde uten noen problemer hos de i fire år, men dette siste året har det bare vært rot og surr.

Hadde tenkt på å si opp avtalen dette året (ikke på grunn av rotet, det skjedde nemlig etterpå), og det er 35 dagers frist å si opp, og dette skal man få en mail om. Jeg fikk ikke en mail om dette, måtte betale for et nytt år. Betalte, og de hadde fortsatt ikke registrert betalingen to uker etterpå. Betalte da igjen, da de har sendt kravet med inkassovarsel. Sendte de en mail for å høre hva dette var, og de sa at alt var ok, saldoen var bokført, og de skulle ta kontakt med inkassobyrået for å spørre om de ville trekke kravet sitt. Siden har jeg ikke hørt noe, og regnet med at alt var greit. Og i går dumpet det en inkasso i postkassa! Gud, jeg er så møkkalei hele den sjappa nå! Hvordan i alle dager er det mulig?

Men så lurer jeg på. Jeg betalte den også i dag, og sendte mail til inkassobyrået for å fortelle om saken. Dette finner jeg meg ikke i. Men siden jeg da fikk den inkassoen, vil jeg få noen prikker for fremtidige lån? Rimelig surt om det kun er fordi noen ikke klarer å følge med i svingene, og andre bare betaler og betaler...

Nei, aldri mer one.com!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...