Gå til innhold

Virker virkelig CLA???

Merket du at CLA fikk deg ned i vekt?  

2 stemmer

1. 1. Merket du at CLA fikk deg ned i vekt?

• JA - definitivt
      2
    • Nei - synes ikke det
      9
    • Har ikke prøvd
      7
    • Kanskje
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått opp og ned .....vært flink å passe hva jeg spiser ..og vært mindre flink .......og nå har jeg lagt på meg igjen !!! Merket det godt på en bukse i dag og ble så lei meg l.....og selvsagt - når jeg kan telle valker på bagen da er det ikke gøy... :-?

jeg har prøvd cla før ...men vet ikke om det var de som hjalp - elller det at jeg sultet meg ...men har ikke lyst å sulte meg igjen for det er jo ikke bra - og det er så fælt å gå sulten ..... :(

Men CLA er dyre .....veeeeeldig dyre .............MEN om de hjelper ....DA er det kanskje verdt det ................

Så til deg som har brukt det :

Følte du at det HJALP????Eller kunne du greid det like godt uten?

Skrevet

Jeg har vært med i en studie hvor de testet ulike typer CLA. Nå har jeg ingen offisielle resultater defra - men det jeg erfarte er at jeg ikke gikk ned i vekt - men økte muskelmasse og ble fastere i fisken.

CLA er vel ikke tenkt brukt som et selvstendig slankemiddel - men som et tillegg til mosjon og sunt kosthold. Så da kan man jo lure på hva som er virkningen av CLA og ikke hvis man får resultater ..... :kul:

Skrevet

Jeg gikk ikke ned i vekt, etter å ha spist 2 glass...

Skrevet

Gikk heller ikke ned, merka ingenting. Bortsett fra at jeg gikk og smårapa den der smaken. urgg.

Nei det som hjelper er vel å ta frem treningstøyet! Og svette litegranne. :wink:

Skrevet
Gikk heller ikke ned, merka ingenting. Bortsett fra at jeg gikk og smårapa den der smaken. urgg.  

:wink:

Har akkurat samme erfaringen....

Men har spist et glass med eplecidereddik-kapsler (sterk type fra Sverige) og da gikk jeg ned noen kilo...

Har vært litt slapp med det i det siste, så jeg får skjerpe meg litt nå...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg gikk ned i vekt. Tonalin CLA og litt trening og et normalt kosthold.

Flytende CLA er mer skånsom mot magen. Kapsler klarer jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...