Gjest Keyser Soze Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Her kommer et veldig vanskelig spørsmål. Det gjelder en sang fra 1993 der jeg husker deler av musikkvideoen. Det jeg husker er som følger: Det er en fyr som spiller musikk (muligens på piano eller noe lignende). Høyt over ham i samme rom er det en dame som svinger i en huske som er hengt opp i taket. Musikken er av type alternative rock (muligens grunge). Denne har jeg lurt på i mange år og det hadde vært fint å endelig funnet ut hvilken sang det er. Dersom noen klarer å komme opp med noen forslag ville jeg blitt mektig imponert. Jeg kan nevne til slutt at sangen ble spilt noen ganger på VTV på TV2.
Gjest ny Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Kan det være "I would do anything for love" med Meatloaf?
Gjest Keyser Soze Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Kan det være Inside av Stiltskin? Will you accept this ? Jeg tror det meget vel kan være denne. Huskescenen er akkurat slik som jeg husker den (no pun intended!). Det eneste usikre punktet er at jeg mente at jenta og huskingen var en mye større del av videoen. Det som virkelig er sært er at jeg kjenner denne sangen utrolig godt. Jeg har hatt den på iPoden min for alltid og hørte faktisk på den senest i går mens jeg trente! Men jeg har faktisk aldri sett videoen før. Vel, muligens så så jeg videoen i 93 Men jeg ville aldri knyttet denne sangen til videoen som jeg har lurt på så veldig lenge. Sjangeren og type musikk er riktignok den "riktige". Det er først og fremst Levi's-videoen fra 94 jeg forbinder med denne sangen. Men som sagt så tror jeg nå at det er riktig sang og video. Tusen takk, skal du ha. Rosen er på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå