Lilla Skrevet 24. april 2002 #1 Del Skrevet 24. april 2002 Heia, jeg lurte på om dere kunne gi meg noen råd for å komme over x en min,jeg klarer det bare ikke .Etter 4 år med savn etter han vil jeg komme videre i livet,lete etter nye gutter,men det er ikke lett når jeg har x en min i tankene hele tiden. jeg håper på mange svar som kan hjelpe meg med problemet mitt. På forskudd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 24. april 2002 #2 Del Skrevet 24. april 2002 Du kan prøve å få ham ut av systemet med en one night stand. Det har fungert for meg, men er ikke nødvendigvis et godt råd til alle... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla Skrevet 24. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. april 2002 heia takk for tipset, jeg har prøvd det men det var desverre med x en min. Men jeg kan jo prøve ,bare finne meg en type som jeg liker og kunne tenke meg å ha sex med . Koz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Ja, jeg mente en ONS som ikke var med eksen! Da blir det vel bare verre? Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå