Gå til innhold

Hvilken hælhøyde velger dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Er sånn i tvil...har funnet drømmeskoene på brandos.no (Elaine), med hælhøyde 8 cm. Jeg er vandt med høye hæler,men blir jo noe annet å gå på de hele dagen. Er i tvil om jeg skal bestille de eller ikke..

Forloveden min er 40 cm høyere enn meg,så derfor jeg gjerne ha litt høyde.. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal oxo ha min 8 cm hæl, tenkte på å taq med et par til, slik at jeg kan bytte!

Skrevet

Et par å bytte i må jo være genialt? Det er jo deler av dagen hvor man står og går mye, og dele hvor man sitter mere i ro.

Skrevet

det blir max 6 hos meg siden kjolen min ikke blir i riktig lengde om jeg bruker noe høyere.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å ha særlig hælhøyde siden forloveden min kun er 2 cm høyere enn meg, og jeg er ikke så glad i å gå i høye hæler.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har ikke bestemt meg, men tror 5-8cm. Vil ikke gå over 8, det blir en lang dag!

Skrevet

Jeg kommer til å gå for flate sko :) det er viktig for meg å kunne puste og danse og spise og le hele dagen- uten føtter som verker og sammenpressede korsettlunger .

Skrevet

Jeg hadde sikkert max 4 cm hel. For meg var det viktig å kunne slappe av og kose meg på den dagen :) De var fine, men hadde sikkert vært "stunning" hvis de var dobbelt så høye, men de var uansett gjemt under kjolen mesteparten av dagen!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Er sånn i tvil...har funnet drømmeskoene på brandos.no (Elaine), med hælhøyde 8 cm. Jeg er vandt med høye hæler,men blir jo noe annet å gå på de hele dagen. Er i tvil om jeg skal bestille de eller ikke..

Forloveden min er 40 cm høyere enn meg,så derfor jeg gjerne ha litt høyde.. :fnise:

Når jeg giftet meg hadde jeg 8 cm høye hæler pga mannen min er 33 cm høyere enn meg. Jeg kjøpte et halvt nr for store sko og la såle i først på dagen og når beina hovna opp etter en lang dag tok jeg de ut og skoene passet perfekt igjen:) Jeg gikk med skoene hele dagen!

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet
Når jeg giftet meg hadde jeg 8 cm høye hæler pga mannen min er 33 cm høyere enn meg. Jeg kjøpte et halvt nr for store sko og la såle i først på dagen og når beina hovna opp etter en lang dag tok jeg de ut og skoene passet perfekt igjen:) Jeg gikk med skoene hele dagen!

Smart.. :jepp:

Skrevet

Jeg er veldig i tvil siden vi skal ha utendørs bryllup. Forloveden min er 25 cm høyere så det hadde vært kjekt med litt høyde, men jeg skal jo overleve hele kvelden også...

6cm kanskje?

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet
Jeg er veldig i tvil siden vi skal ha utendørs bryllup. Forloveden min er 25 cm høyere så det hadde vært kjekt med litt høyde, men jeg skal jo overleve hele kvelden også...

6cm kanskje?

Utendørbryllup?

Hadde jeg vært deg hadde jeg også prøvd å ikke ha for tynne hæler, sånn at du ikke går igjennom plenen,hehe.. :fnise:

Skrevet
Utendørbryllup?

Hadde jeg vært deg hadde jeg også prøvd å ikke ha for tynne hæler, sånn at du ikke går igjennom plenen,hehe.. :fnise:

Selvsagt.

Men det blir lite plen, mest hardpakket sandvei til og fra vielsen. Vi skal ha skikkelig gulv i selskapsteltet, så der er det uansett ikke noe problemt.

Skrevet

Jeg skal ha ca. 5cm. Det synes jeg er nok til å gi fin høyde og holdning, men samtidig ikke noe som liter ut beina en lang dag :)

Skrevet

Mannen min er også nesten 40 cm høyere enn meg, og jeg har tenkt til å ha to par sko; et par som jeg bruker i kirken og under fotografering med 8-10 cm hæler, og et par som er noe lavere som jeg kan bruke under festen. Siden det er så stor høydeforskjell mellom oss, så vil jeg ha noen som eliminerer denne litt under den mest høytidelige delen av dagen. Under festen er det deilig å ha noen sko som man ikke blir drept i bena av. ;p

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet
Mannen min er også nesten 40 cm høyere enn meg, og jeg har tenkt til å ha to par sko; et par som jeg bruker i kirken og under fotografering med 8-10 cm hæler, og et par som er noe lavere som jeg kan bruke under festen. Siden det er så stor høydeforskjell mellom oss, så vil jeg ha noen som eliminerer denne litt under den mest høytidelige delen av dagen. Under festen er det deilig å ha noen sko som man ikke blir drept i bena av. ;p

Det er akkurat det jeg også tenker..men er litt redd kjolen vil subbe i gulvet hvis skopar nr.2 er litt lavere... :sjenert:

Skrevet (endret)
Det er akkurat det jeg også tenker..men er litt redd kjolen vil subbe i gulvet hvis skopar nr.2 er litt lavere... :sjenert:

Ja, jeg har tenkt på dette jeg også. Jeg tror nesten jeg må satse på å kjøpe skoa før kjolen, og se etter sko med god hæl som er gode å gå i. Er et litt vanskelig dilemma, men jeg vil jo ikke se ut som en knøtt ved siden av mannen min på bildene osv heller.... :sjenert:

Endret av Cecilia
Gjest Gjest_anita_*
Skrevet

Jeg har sko med 6 cm høy hæl

sko nr 7! ønsket meg noen som var akkurat passe høy og IKKE spisse... (spisse sko er ikke akkurat nette på foten når man bruker str. 41 :sukk: ) så disse var perfekt :)

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet
Jeg har sko med 6 cm høy hæl

sko nr 7! ønsket meg noen som var akkurat passe høy og IKKE spisse... (spisse sko er ikke akkurat nette på foten når man bruker str. 41 :sukk: ) så disse var perfekt :)

Ja,de var flotte! :jepp:

Er de gode på foten også? Bestillte du vanlig bredde eller ekstra bredde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...