Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Lurer på om dere skal ha hvite eller hudfarga stømper? Synes ofte hvite strømper på blek hud får en litt blålig farge..ikke pent. Men...det er jo det som er "brud",da..hva skal dere ha? Og hvis man skal ha sko med åpen tå/sandaler,må man droppe strømpene da? Redd jeg får gnagsår hvis jeg ikke har strømper på de sommerklamme-beina mine..
Christal Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Siden jeg skal gifte meg om sommeren har jeg tenk å ikke bruke strømper, kun vakker solbrun hud
Cæmis Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 skal ikke bruke strømper, jeg har sko hvor foten synes og da er det ikke pent med strømper. Satser på solbrun hud og en god pedikyr!
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Det er jo finest uten strømper,ja..men er så redd for å få klamme føtter og dermed gnagsår..får alltid det i varmen i syden iallfall..
Solstrålejenta Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Jeg hadde hvite strømper...eller ivory-farget. Hadde tenkt å ha hudfargede, men brudgommen insisterte på at hvite var det som var brud Det passet jo også veldig fint sammen resten av undertøyet... Ellers er det jo selvfølgelig veldig fint med helt bare solbrune legger, men for meg så hadde det blitt ubehagelig i de skoene jeg hadde på.
Jade Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Jeg hadde hudfarget strømpebukse. Syes bena blir rosa og usexy med hvite strømper.
lilleGrethe Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Det har jeg ikke tenkt over engang.. Hvis skoene er gode å gå i, vurderer jeg uten strømper - ihvertfall hvis det blir varmt, og det gjør det jo ofte i juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå