Gå til innhold

Åssen farge på strømpene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Lurer på om dere skal ha hvite eller hudfarga stømper?

Synes ofte hvite strømper på blek hud får en litt blålig farge..ikke pent. Men...det er jo det som er "brud",da..hva skal dere ha?

Og hvis man skal ha sko med åpen tå/sandaler,må man droppe strømpene da? Redd jeg får gnagsår hvis jeg ikke har strømper på de sommerklamme-beina mine.. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg skal gifte meg om sommeren har jeg tenk å ikke bruke strømper, kun vakker solbrun hud :fnise:

Skrevet

skal ikke bruke strømper, jeg har sko hvor foten synes og da er det ikke pent med strømper. Satser på solbrun hud og en god pedikyr!:jepp:

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Det er jo finest uten strømper,ja..men er så redd for å få klamme føtter og dermed gnagsår..får alltid det i varmen i syden iallfall.. :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde hvite strømper...eller ivory-farget. Hadde tenkt å ha hudfargede, men brudgommen insisterte på at hvite var det som var brud :fnise: Det passet jo også veldig fint sammen resten av undertøyet... Ellers er det jo selvfølgelig veldig fint med helt bare solbrune legger, men for meg så hadde det blitt ubehagelig i de skoene jeg hadde på.

Skrevet

Jeg hadde hudfarget strømpebukse. Syes bena blir rosa og usexy med hvite strømper.

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt over engang.. Hvis skoene er gode å gå i, vurderer jeg uten strømper - ihvertfall hvis det blir varmt, og det gjør det jo ofte i juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...