Gjest MooCow Skrevet 31. oktober 2009 #1 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har en overfylt garderobe, men ender alltid opp i det samme: jeans, t-skjorte og hettejakke ... Praktisk men kjedelig. Jeg kunne sikkert kvittet meg med en hel haug med klaer jeg aldri bruker, men det er vanskelig gitt for det kan jo tenkes at man plutselig faar lyst til aa bruke akkurat den toppen en vakker dag ... Det hadde vaert kjekt aa hatt litt mindre klaer, og et litt mer gjennomtenkt utvalg, men hvor starter man? Tips noen? Jeg sykler til og fra jobb, og har ikke dusjmuligheter saa det boer vaere litt praktisk og sporty, men jeg vil gjerne bli litt kulere. Har et par piercinger i trynet saa jeg skiller meg jo litt ut allerede, men jeg har ikke noe i mot aa blande ting som "egentlig" ikke passer sammen. Hvis noen har ideer, forslag, bilder av sporty og kule plagg kom med det! Jeg blir glad for alle slags innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Del Skrevet 31. oktober 2009 Tips til basisgarderobe kan du finne her Ellers er det jo mange måter å sprite opp enkle jeansantrekk på: Antrekk nr 1 Antrekk nr 2 Antrekk nr 3 Antrekk nr 4 Antrekk nr 5 Håpern noe av dette kan gi deg litt inspirasjon! (Alle collagene er lånt fra bloggen "Glamourbibliotekaren"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 31. oktober 2009 #3 Del Skrevet 31. oktober 2009 Takk for tips. Mye fint der ja. Har startet med aa gaa gjennom garderoben og kvittet meg med en del ting. Det er nok mer som kan gis bort, men jeg maa jo ha noe aa ha paa meg inntil jeg faar kjoept nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 31. oktober 2009 #4 Del Skrevet 31. oktober 2009 Så fint at du likte forslagene! Jeg er midt oppi en sånn bygge-basisgarderobe-planlegging jeg også, og du verden, det er sannelig ikke lett! Men forhåpentligvis blir det enklere - og vi blir mer veklkedde - etter hvert. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 31. oktober 2009 #5 Del Skrevet 31. oktober 2009 Så fint at du likte forslagene! Jeg er midt oppi en sånn bygge-basisgarderobe-planlegging jeg også, og du verden, det er sannelig ikke lett! Men forhåpentligvis blir det enklere - og vi blir mer veklkedde - etter hvert. Lykke til! Har vaert ute og shoppet i dag, og kom hjem med to tanktopper(tror jeg?) fra HM ... Ikke lett nei. Jeg finner liksom ingenting jeg liker! Naa skal det sies at det er stort sett bare kjedelige kjedebutikker som selger billig graps her i byen. Faar ta meg en tur til et kjoepesenter tenker jeg. Lykke til med planleggingen! Tror jeg maa bruke litt mer tid paa det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 1. november 2009 #6 Del Skrevet 1. november 2009 Tror dette blir bra jeg. Har endelig funnet ut av hva som er min stil og mine farger, og da ble alt plutselig mye enklere. Det eneste problemet naa er aa finne de rette plaggene. Shopping er ikke min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 2. november 2009 #7 Del Skrevet 2. november 2009 Tror dette blir bra jeg. Har endelig funnet ut av hva som er min stil og mine farger, og da ble alt plutselig mye enklere. Det eneste problemet naa er aa finne de rette plaggene. Shopping er ikke min favoritt. Så flott! Hvordan gjorde du for å finne ut av det? Sliter ennå litt med å finne min stil, jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 2. november 2009 #8 Del Skrevet 2. november 2009 Så flott! Hvordan gjorde du for å finne ut av det? Sliter ennå litt med å finne min stil, jeg..... Godt spoersmaal ... Jeg har tenkt mye paa det i det siste, og gaatt gjennom garderoben min og plukket ut det jeg liker og ikke liker. Da gikk det opp for meg at jeg fargerike, men enkle plagg uten for mye moenster er min greie. Saa det er det jeg satser paa, sporty, enkelt uten for mye dill, masse farger og alt maa kunne kombineres. Dette var vel omtrent det jeg gjorde: - finn dine favorittplagg og farger - tenk paa hva som passer til din personlighet og livsstil - finn inspirasjon i moteblader/moteblogger Vet ikke om det var noen hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 3. november 2009 #9 Del Skrevet 3. november 2009 Aha, jeg har faktisk ikke tenkt på det der med å sjekke hvilke klær jeg faktisk har i skapet, hvilke som blir brukt og hvilke som blir hengende! Jeg har hengt meg opp i hvilke klær jeg "bør" ha i en basisgarderobe....snakk om elementært. Det var et veldig bra tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 3. november 2009 #10 Del Skrevet 3. november 2009 Aha, jeg har faktisk ikke tenkt på det der med å sjekke hvilke klær jeg faktisk har i skapet, hvilke som blir brukt og hvilke som blir hengende! Jeg har hengt meg opp i hvilke klær jeg "bør" ha i en basisgarderobe....snakk om elementært. Det var et veldig bra tips! Jeg startet med aa gaa gjennom garderoben og kvittet meg med det jeg ikke har brukt paa evigheter. Ellers saa tror jeg man boer tenke paa hvilken stil man har foer man bestemmer seg for hva man skal kjoepe. Hvite skjorter, cardigans og buksedrakter blir litt feil om man er en aktiv type og har en jobb der man kan bli litt skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå