Gjest TS Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Hei, Har sett litt på tidligere innlegg vedr consealer, men har ikke funnet svar på det jeg lurer på... Jeg har faktisk aldri prøvd consealer og er litt overrasket over mef selv Nå syns jeg det høres ut som at man ikke kan overleve uten...Og jeg er med/går på alt.... Jeg er 46 år, har ganske tynn hud under øynene, litt mørke ringer og selvfølgelig litt rynker. Huff. Høres ut som et troll Er det noen som vet om en god consealer som ikke er for tørr og bare blir liggende i rynkene! Ellers i ansiktet bruker jeg ganske dekkende foundation (Kanebo sensai pudder) Noen som har et tips? Takknemlig for svar....
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Hei, Har sett litt på tidligere innlegg vedr consealer, men har ikke funnet svar på det jeg lurer på... Jeg har faktisk aldri prøvd consealer og er litt overrasket over mef selv Nå syns jeg det høres ut som at man ikke kan overleve uten...Og jeg er med/går på alt.... Jeg er 46 år, har ganske tynn hud under øynene, litt mørke ringer og selvfølgelig litt rynker. Huff. Høres ut som et troll Er det noen som vet om en god consealer som ikke er for tørr og bare blir liggende i rynkene! Ellers i ansiktet bruker jeg ganske dekkende foundation (Kanebo sensai pudder) Noen som har et tips? Takknemlig for svar.... Jeg bruker Clinique `All a bout eyes` concealer,og er ganske fornøyd. Den innholder masse fuktighet og dekker ganske bra. Kan anbefales. Du kan også spørre fra make-up artister i Esthetiques butikker.
Nyxe Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 (endret) Biotherm har en flytende concealer jeg har likt å bruke. Men jeg er forferdelig lys i huden, så det var lenge mitt eneste alternativ som ga godt dekke. Ned tur med slike flytende er jo at de ikke sitter like bra føler jeg. Syntes sånn litt mer krem-aktige concealere varer lenger, og min mor på 40 er veldig fornøy med en fra MAC, som jeg syntes ser veldig bra og naturlig ut på henne. Endret 2. november 2009 av Nyxe
Gjest TS Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Tusen takk for svar. Veldig glad for det. Var innom en Estetice butikk i dag. Hun prøvde en concealer på meg fra Kanebo. Ble ikke helt overbevist. Skal sjekke tipsene deres snarest... Også takknemlig for flere tips...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg bruker to ulike consealere. Jeg bruker en flytende for å dekke over mørke ringer under øynene, og en i pudderform for å dekke over røde områder i ansiktet (har en del arr etter kviser). Om du skal bruke consealeren under øynene må det ikke være for mye pudder i den, da kan den kake seg sammen og legge seg i de små rynkene under øynene, og det ser jo ikke så veldig bra ut... Når du skal kjøpe consealeren er det viktig at du sier at den skal være til under øynene, fordi en consealer som skal dekke over mørke ringer under øynene inneholder andre pigmenter enn en som skal dekke over røde områder (disse inneholder gjerne grønne pigmenter). Consealeren som skal brukes under øynene inneholder gjerne lysreflekterende pigmenter for å skjule det mørke. Jeg liker veldig godt en fra YSL som jeg ikke kommer på i farten hva heter, men dersom du spør i et parfymeri vet de garantert hvilken jeg mener! Lykke til
Gjest TS Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Jeg bruker to ulike consealere. Jeg bruker en flytende for å dekke over mørke ringer under øynene, og en i pudderform for å dekke over røde områder i ansiktet (har en del arr etter kviser). Om du skal bruke consealeren under øynene må det ikke være for mye pudder i den, da kan den kake seg sammen og legge seg i de små rynkene under øynene, og det ser jo ikke så veldig bra ut... Når du skal kjøpe consealeren er det viktig at du sier at den skal være til under øynene, fordi en consealer som skal dekke over mørke ringer under øynene inneholder andre pigmenter enn en som skal dekke over røde områder (disse inneholder gjerne grønne pigmenter). Consealeren som skal brukes under øynene inneholder gjerne lysreflekterende pigmenter for å skjule det mørke. Tusen takk for svar.... Den fra YSL skal jeg sjekke ut nærmere.. Og ikke minst flytende concealer.. Høres veldig inrerressant ut Jeg liker veldig godt en fra YSL som jeg ikke kommer på i farten hva heter, men dersom du spør i et parfymeri vet de garantert hvilken jeg mener! Lykke til
Gjest TS Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Tusen takk for svat... Den fra YSL skal sjekkes ut. Og ikke minst flytende concealer. Høres veldig riktig ut da jeg er veldig redd for at den skal bli liggende i rynkene Tusen takk
Gjest Hanne Maren Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Jeg har brukt Effacernes fra Lancôme i over ti år, den gjør underverker for mørke ringer samtidig som den beskytter området. Beste jeg har prøvd, hands down. Ser sånn ut: http://www.mistrys.co.uk/images/images/Lan...792.JPG_792.jpg
Gjest Gjest_marie_* Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Avene couverance duo stick concealer(gul &beige) er den beste jeg har prøvd, veldig god dekkeevne. :rødme: Bruker mest den beige siden da. Vet det finnes en beige penn fra Avene som jeg har lyst til å prøve, men den må bestilles fra utlandet så har ikke fått gjort det enda. Jeg må si at jeg har tidligere bla prøvd YSL pennen og Helena Rubinsteins magic concealer, disse funket ikke for meg siden jeg har ganske mørke ringer.Det blir liksom grått under øyne, og ser nesten verre ut, så jeg er overlykkelig over å endelig ha funnet MIN concealer!
Gjest TS Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Avene couverance duo stick concealer(gul &beige) er den beste jeg har prøvd, veldig god dekkeevne. :rødme: Bruker mest den beige siden da. Vet det finnes en beige penn fra Avene som jeg har lyst til å prøve, men den må bestilles fra utlandet så har ikke fått gjort det enda. Jeg må si at jeg har tidligere bla prøvd YSL pennen og Helena Rubinsteins magic concealer, disse funket ikke for meg siden jeg har ganske mørke ringer.Det blir liksom grått under øyne, og ser nesten verre ut, så jeg er overlykkelig over å endelig ha funnet MIN concealer! Takk for svar.... Spennende. Hvor selges denne og hvilken prisklasse?
Gjest Gjest_marie_* Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Takk for svar.... Spennende. Hvor selges denne og hvilken prisklasse? de solgte den på blivakker.no tidligere, men de har gått tomme. Sendte en mail til dem og de sa det ville ta lang tid før de fikk den inn igjen. Har sett couverance produktene på http://www.beautyplatinium.com/category_s/87.htm " target="_blank"> http://www.beautyplatinium.com/category_s/87.htm Jeg har ikke bestilt herfra før så jeg vet ikke hvordan servicen deres er altså. Men jeg må si jeg synes det er rart denne couverance serien ikke blir solgt mer i Norge, den er jo kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå