Gå til innhold

førstehjelp for rød og irritert hud

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tornerose_*
Skrevet

Her er de som virkelig pleier å hjelpe meg

når huden min er helt krater pga kviser og sår

og irritert hud:

-Rosa kremen fra Garnier,fåes kjøpt for en 69 kr

eller no på H&m. Det er fuktighetskrem

- Clinique redness solutions Soothing Cleanser.

Oljefri,og du kan bare vaske vekk overflødige

rester etterpå..et lite mirakel på grønn flaske!;)

Fåes kjøpt på strawberrynet til en 197 kr,ellers

får du jo kjøpt Clinique produkter på Estetique

og Steen & strøm f.eks.

- Garnier Pure Active..koster rundt en 89 kr

tror jeg på H&M den og..funker ganske greit

til når du ikke har råd til de dyreste

fancyschmansy produktene....! :ler:

Kom gjerne med innlegg for ting som har hjulpet deg

med rød og irritert hud:)!

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke anbefalt noen av de du nevner som "førstehjelp" for huden. De produktene de inneholder ikke mange gode ingredienser, men tvert imot ingredienser som ofte er med på å skape problemhud.

Det som hjalp huden min når jeg slet med kviser/acne var MD Formulation syreprodukter og syrebehandling i salong, pluss fuktighetskrem fra Decleor.

Nå er huden min nesten perfekt, og det som gjør at den ikke fucker seg opp nå er bruk av produkter uten mineralojler og for mye alkohol. Decleor Hydra Floral hudkrem er en av de kremene som har fungert bra på huden min.

Skrevet

Hvis produktene funker for ts er vel det supert? Billig i drift og effektive, ingenting bedre vil jeg si :) Clinique redness solution er konge, bruker primeren i samme serie for å dempe mine røde kinn.

Ellers vil jeg anbefale Elisabeth Arden's ceramide gold ultra restorative kaspuler. Dette er serum i engangskapsler som en kan bruke som en kur på huden over ca. 60 dager under nattkrem når den er i ubalanse (perioder med tørr og irritert hud, acne, sensitivitet osv..). Ingen konserveringsmidler, parfyme eller emulagtorer et helt naturlig produkt som kan brukes av alle. Dettehar hvertfall gjort underverker for huden min når den ikke har vært helt medgjørlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...