chimp Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har aldri riktig funnet ut av hvorfor de seksuelle behov hos > kvinner og menn er SÅ forskjellige. Jeg har heller aldri kunnet se > meningen med pratet om Venus og Mars og alt det der. > Hvorfor tenker menn med hodet og kvinner med hjertet: > > En kveld i forrige måned var jeg og kjæresten på vei i seng. > Og, ehhh, saftene steg mens vi stod og kjærtegnet hverandre, men hun sa > bare: > "Jeg har ikke lyst i kveld, jeg vil bare at du skal holde rundt meg". > Jeg sa "HVA?". > > Hun fortsatte på samme linje, med de ordene en mann hater: Hun > forklarte at jeg ikke var på bølgelengde med hennes > følelsesmessigebehov som kvinne. Jeg vurderte frem og tilbake, men kom > frem til at det ikke ville skje noe den kvelden, og gikk i seng for å > sove. > > Uken etter var vi en tur i Oslo, og endte selvsagt på shoppingsenter, > Steen&Strøm. Jeg fulgte tålmodig etter henne, mens hun prøvde 3 > forskjellige antrekk > - dyre antrekk. > Hun kunne ikke bestemme seg for hvilket hun skulle kjøpe, så jeg ba > henne ta alle tre. Hun forteller så at hun jo må ha sko til > antrekkene. Skoene hun fant, kostet 1500,- pr par, men jeg sa OK. > Deretter fortsatte vi til smykkeavdelingen der hun falt for et sett > diamant-øredobber. > Hun var i himmelen, og enset meg ikke. Hun lurte på om det var OK, og > jeg svarte bare; "Selvfølgelig, skatt". > Hun ble helt oppstemt (på den riktige måten), og du skulle sett ansiktet > hennes da hun sa; > "Jeg er ferdig, la oss gå til kassen og betale". > > Jeg kunne nesten ikke holde meg da vi stod ved kassen og jeg stille > sa: "Nei skatt. Jeg har egentlig ikke lyst til å kjøpe alle disse > tingene" Du skulle sett ansiktet hennes ... hun ble likblek. Jeg > fortsatte: "For å være ærlig, skatt, jeg ville bare du skulle få holde > disse tingene et øyeblikk". Og akkurat da hun ga meg "blikket som kan > drepe", og var på vei til å flå meg, tilføyde jeg: > "Du er ikke helt på bølgelengde med mine finansielle behov som mann". > > Jeg regner med at jeg nok ikke får sex igjen før engang på våren 2007 > 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 :latterkick: Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Ubetalelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. august 2003 #6 Del Skrevet 18. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 18. august 2003 #7 Del Skrevet 18. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandura Skrevet 18. august 2003 #8 Del Skrevet 18. august 2003 Genial....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 18. august 2003 #9 Del Skrevet 18. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 18. august 2003 #10 Del Skrevet 18. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dacota Skrevet 18. august 2003 #11 Del Skrevet 18. august 2003 hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 18. august 2003 #12 Del Skrevet 18. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. august 2003 #13 Del Skrevet 18. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 19. august 2003 #14 Del Skrevet 19. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 19. august 2003 #15 Del Skrevet 19. august 2003 Den var bra da. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #16 Del Skrevet 11. september 2016 Anonymkode: 2b149...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #17 Del Skrevet 11. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 2b149...32b O: Anonymkode: 592bb...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #18 Del Skrevet 11. september 2016 Forbanna idioter som drar opp gamle tråder! Anonymkode: d1e10...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #19 Del Skrevet 11. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forbanna idioter som drar opp gamle tråder! Anonymkode: d1e10...e42 Egentlig enig med deg i det, men akkurat denne var jo morsom da. Anonymkode: 3324a...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 11. september 2016 #20 Del Skrevet 11. september 2016 Episk! Sitter dog igjen med 1 spørsmål. Når fikk ts seg et ligg igjen etter hendelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå