Gjest Gjest_Tornerose_* Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 noen som har et bra tips? jeg fyller 26 til neste år og tror jeg vil begynne med litt rynkekrem..har en til under øynene..men det jeg er ute etter er en sånn som virker til rynker rundt munnen..har noen smilerynker der som plager meg litt,og er sikkert ikke den eneste;)
Lisama Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Elisabeth Arden har gode anti-aldrings produkter. Hvis du vil ha et målrettet produkt for rynkeutfylling så har de noe som heter ceramide targeted line et eller annet, en penn med serum som virker spesielt godt på uttrykksrynker og linjer. Kjøpte denne til min mor i bursdagsgave, og hun er hvertfall kjempefornøyd
Gjest Gjest_Mimi_* Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg har prøvd BABOR sin Mimical Control krem, det skulle visst slappe spenninger i huden, slik at du ikke får rynker! :D Var veldig bra under sminken i tillegg! (men jeg har ikke brukt det, bare prøvd et par ganger) ... Merke er jo veldig bra i seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå