Gå til innhold

"Eldre" damer på KG.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kroppen vår forandrer seg, det krever kanskje litt å holde seg i form men inni meg er jeg den samme, med mer livserfaring og kanskje ikke så påståelig som tidligere. Alt er ikke enten sort eller hvitt lenger.

:)

Det er vel igrunnen veldig lite som er bare sort eller bare hvitt, spør du meg. Det meste befinner seg innenfor de forskjellige gråtonene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er vel igrunnen veldig lite som er bare sort eller bare hvitt, spør du meg. Det meste befinner seg innenfor de forskjellige gråtonene.

Enig med dere der. Og jo mer man kan eller studerer innen et fagområde, jo vanskeligere blir det å være 100% enig eller uenig. Få ting man kan svare klare ja eller nei på. Når folk er totalt for eller i mot en ting så er det ofte saker som de ikke har peiling på i det hele tatt, ikke satt seg inn i.

Dette innlegget har vel kanskje ikke så mye med alder å gjøre men...

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Jeg er 48 år og har vært på KG siden starten.

Skrevet
Enig med dere der. Og jo mer man kan eller studerer innen et fagområde, jo vanskeligere blir det å være 100% enig eller uenig. Få ting man kan svare klare ja eller nei på. Når folk er totalt for eller i mot en ting så er det ofte saker som de ikke har peiling på i det hele tatt, ikke satt seg inn i.

Dette innlegget har vel kanskje ikke så mye med alder å gjøre men...

Nei, men det var godt sagt :D

Gjest gammel traver
Skrevet
Jeg er 48 år og har vært på KG siden starten.

Her er en gjest som er rundt 40 i alder +/-.

Har også vært på KG fra tidenes morgen. Nesten alltid som gjest (unntatt perioden de stengte for gjester). Syns jeg er litt for ofte på kg, og det irriterer meg. :ler:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg er snart 51, men det jeg har erfart er at jeg fremdeles er den samme som da jeg var midt i tjueårene. Jepp, tro det eller ei :jepp:

Jeg har litt mer erfaring fra livet, litt mer tålmodighet, litt mindre svartsyn, litt færre fordommer osv, og alt det takker jeg alderen og livet mitt for.

Håret er sikkert grått, men det er så mye fint å få kjøpt av hårmaling at det bryr jeg meg katta om. Nå er det blondt, kort og med laaang lugg. Ikke er jeg feit heller.

Jeg synes forsåvidt også det er greit å kunne være aldersanonym her inne, men det hadde også vært hyggelig å se at flere er vellagret som meg selv.

Håret er sikkert grått,

Det heter ikke gråhåret lenger, men kirkegårdsblond.

Hilsen meg på 55

Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet

Tror jeg med mine 63 år faller i kategorien "eldre", selv om jeg ikke føler meg gammel, bare mer reflektert og kunnskapsrik.

Skrevet
Det er i så fall ingen fordom, men fakta.

Innlegg fra jenter i 20-åra ser vi jo i bøtter og spann her, og de taler jo for seg selv.

Men dere kan jo ikke noe for at dere er unge og dumme pga. kort livserfaring, man kan nesten ikke gjøre seg selv eldre enn man er heller.

Hey! Den der var litt under belte stedet. Jeg er en 19 år gammel voksen kvinne. Jeg kommer ikke med fordommer og er ganske objektiv. Jeg kan være enig i at det kommer mange teite komentarer fra unge, men ikke plaser oss i samme boks av den grunn.

Bare fordi jeg leser masse perverse innlegg fra menn i 40 årene betyr ikke at jeg går til angrep på alle "eldre" menn og kaller dem perverse griser :nei:

Her er det mennesker i alle aldre. Det finst umodne voksne og modne ungdommer.

Du virker som en av de litt bittre eldre. Det er få av dem, men de finnes.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Tror jeg med mine 63 år faller i kategorien "eldre", selv om jeg ikke føler meg gammel, bare mer reflektert og kunnskapsrik.

63 er da ikke mye.

Håper du har flere venninner som kan bli med hit til KG også!

Forumet preges jo stort sett av yngre "småjenter".......

................jeg kommer til å få pepper nå..... :ler:

Skrevet

Jeg er voksen med god margin. 56 år og veldig fornøyd med alderen.

Mange med min alder er allerede på kirkegården.

Så for hver fødselsdag jeg har, så er jeg takknemlig for at jeg fikk leve enda et år.

Gjest ts-mannen
Skrevet
Jeg er voksen med god margin. 56 år og veldig fornøyd med alderen.

Mange med min alder er allerede på kirkegården.

Så for hver fødselsdag jeg har, så er jeg takknemlig for at jeg fikk leve enda et år.

Ha ha ha ha, :ler:

Ja da er vi i samme båt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...