Frk. Stella Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hva er det som egentlig er spesielt med disse skoene? er det noe som gjør dem annerledes fra andre joggesko?
Gjest inbox Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Nei. De er drit vonde å gå med. De som sier de er SÅÅÅ gode, sier det bare for de at de av en eller annen merkelig grunn syns de er kule?! De er drit harry!!!! Jeg kjøpte ett par for å trene med, men kan jo absolutt ikke løpe med de, eneste jeg bruker til nå er når jeg sykler. De er vonde å gå tur med, vonde å bruke på jobb. Kjøp heller ett par enkle reebok sko feks. MYE bedre.
Shinana Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Det var nå voldsomt til kritikk da! Nike Shox finnes jo i 7-8 forskjellige modeller, og jeg har selv 3 av dem. Jeg har en helt annen historie å fortelle. Jeg liker skoene veldig godt. Behagelige å ha på, og nydelig demping i hælen. Eneste innvendingen jeg har er at selve sålen er litt for tynn til f.eks løping på asfalt. Som fritidssko er iall fall de modellene jeg har helt supre. (NZ, Turbo IV og R4) Dritharry? Jaja, hver sin smak selvsagt. Alle produsenter prøver vel å gjøre skoene spesielle, og til noe folk ønsker å kjøpe. Det har vel Nike lykkes med. Shox modellene har et utseende som ikke alle andre har. Så kan man selvfølgelig like det eller ikke. Jeg synes i alle fall de er gode å ha på føttene og bra å se på. Bruker helt andre sko til trening.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg synes de er helt supre. Bena mine har blitt helt gode etter at jeg begynte å bruke Shox på jobb. Om man liker utseendet eller ei er selvfølgelig opp til hver enkelt.
Frk. Stella Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er ute etter et par gode sko til fritidsbruk/turgåing i "normalt" tempo... Har fått anbefalt Nike Shox, men ikke med noen spesiell begrunnelse, derfor jeg spør her inne Jeg synes det er så vanskelig å finne gode joggesko, derfor jeg hiver meg på gode råd jeg får....
Chica Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Vet ikke hvor du går tur? Men jeg har joggesko med goretex til den aktiviteten, da jeg ofte går på skogsstier som kan være gjørmete/våte. Har flere Nike Shox, et par jeg bruker omtrent daglig til fritidssko, og et par aerobicsko, kjempefornøyd med begge. De jeg bruker daglig fungerer greit til kortere turer, men bruker som regel andre når jeg skal gå tur for å trene. (Men så har jeg over 10 par joggesko stående og da, så må jo variere litt )
Frk. Stella Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har allerede ordentlige tursko til skogsbruk, men trekker ikke på meg de for en kortere kveldstur/en rask tur på butikken. Mer på utkikk etter asfalt/grus/kortere-avstander-på-skogbunn-sko denne gang. Og det er turer på maks tre kvarter/én time et par ganger i uka vi prater her, så har ikke behov for super-proffe treningssko. De skal være gode å gå i, rett og slett. Ikke for stive, ikke for harde - men likevel gi litt støtte til foten...
Chica Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Jeg har allerede ordentlige tursko til skogsbruk, men trekker ikke på meg de for en kortere kveldstur/en rask tur på butikken. Mer på utkikk etter asfalt/grus/kortere-avstander-på-skogbunn-sko denne gang. Og det er turer på maks tre kvarter/én time et par ganger i uka vi prater her, så har ikke behov for super-proffe treningssko. De skal være gode å gå i, rett og slett. Ikke for stive, ikke for harde - men likevel gi litt støtte til foten... Ville dratt på en sportsbutikk og prøvd masse forskjellig jeg, alle har jo forskjellige føtter.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 Finnes ikke denne typen mer? Elska nike shoxene jeg hadde, hadde de i 5 år. Anonymkode: 19c4f...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå