Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Er det noen som har vært på langkjøring på sats? Har vel egentlig ikke så mye å si om det er sats eller et annet senter egentlig. Timen varierer vel uansett fra instruktør til instruktør. Timen er på 75 min, er blå og har beskrivelsen En sykkeltime med moderat intensitet og lengre utholdenhetsdel. Har lyst til å gå på spinning imorgen, men det eneste alternativet er denne timen her. Har aldri vært på en så lang time før. Holder meg stort sett til de på 45 min, og lurer på om dette blir kjempetøft eller om det er overkommelig. I og med at intensiteten er moderat så er det gjerne ikke så mye spurt og 3.posisjon? Eller? Noen erfaringer?
Chanel.No5 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Har ikke prøvd timen på sats, men tilsvarende time på annet senter og der klarte jeg fint henge med, hadde bare erfaring fra 45 min timer selv. Det var ikke mye sprinting og pulstopper, men hovedfokus på utholdenhet.. Prøv du, det verste er at du ikke liker den og ikke går igjen :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Hehe. Det værste som kan skje er vel at jeg faller utmattet av sykkelen. Eller må gå slukøret ut av salen etter halve timen... Nei, nå har jeg meldt meg på så satser på at jeg overlever. Kan jo heldigvis styre motstanden selv, så jeg skal nok alltids overleve
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Kanskje litt sent, men jeg har vært på denne timen, og synes rett og slett det er deilig. Man har lavere intensitet gjennom hele timen (65-75 % av makspuls mener jeg å huske), men likevel rant svetten godt hele tiden. Følte virkelig at jeg hadde fått masse energi etter timen. Siden tempoet er så rolig hele tiden, og timen er så lang, er det imidlertid viktig at instruktøren er aktiv og at musikken er variert, så det kommer jo litt an på det. Håper du får/hadde det gøy!
Gjest ts Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Takk for svar begge to. Jeg overlevde timen, og hadde det kjempekjekt! Helt klart ikke noe å være redd for. Jeg skal helt klart på langkjøring igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå