Gjest gjestinne Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg og kjæresten min pleier alltid å ha sex selvom jeg har mensen, dette har vi gjort i nesten et år nå. I begynnelsen ville jeg ikke, men han sa han ikke brydde seg, har blitt vandt med det nå. Men så plutselig vil han ikke ha sex med når jeg sa jeg hadde mensen, han sier det er avtennende. ( mulig det, men... ) Han vil gjerne ha analsex, men ikke vaginalt. blir litt frustrert, lurer på hvorfor han etter et år skal plutselig finne det avtennende. Kan nevne at han har vært utro før og innrømmet det selv, og at han kanskje bruker det som en unnskyldning nå at jeg har mensen? Jeg vet at en tanke ikke er en sannhet,og at jeg er blitt en smule sjalu( kanskje forståelig nok) men hva tenker dere?
Serpica Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg og kjæresten min pleier alltid å ha sex selvom jeg har mensen, dette har vi gjort i nesten et år nå. I begynnelsen ville jeg ikke, men han sa han ikke brydde seg, har blitt vandt med det nå. Men så plutselig vil han ikke ha sex med når jeg sa jeg hadde mensen, han sier det er avtennende. ( mulig det, men... ) Han vil gjerne ha analsex, men ikke vaginalt. blir litt frustrert, lurer på hvorfor han etter et år skal plutselig finne det avtennende. Kan nevne at han har vært utro før og innrømmet det selv, og at han kanskje bruker det som en unnskyldning nå at jeg har mensen? Jeg vet at en tanke ikke er en sannhet,og at jeg er blitt en smule sjalu( kanskje forståelig nok) men hva tenker dere? Heter typen din Asbjørn?
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Heter typen din Asbjørn? Hva mener du? Men jeg vet rett og slett ikke hvorfor han lenger ikke vil. Slik er det med min kjæreste også. Det var perioder før hvor han ville gjøre det selv om jeg hadde mensen, men ikke nå lenger. Tror det er fordi han har sett mensen i etterkant, og synes det er mer ekkelt nå.
Lidli Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Hva mener du? Men jeg vet rett og slett ikke hvorfor han lenger ikke vil. Slik er det med min kjæreste også. Det var perioder før hvor han ville gjøre det selv om jeg hadde mensen, men ikke nå lenger. Tror det er fordi han har sett mensen i etterkant, og synes det er mer ekkelt nå. Det er vel ikke akkurat en unormal ting at mannen ikke har lyst å ha sex når man har mensen. Og jeg tror også at dette er noe mannfolk kan tenne på en periode, for så å føle det antennende. Dette kan være på samme måte som med anal-sex og med andre "litt utenom det vanlige" seksuelle preferanser, man kan synes det er greit eller kanskje også opphissende en periode, men så blir kan det kanskje bli "nok" dersom det blir for mye gris. Jeg ville nok også tenkt som deg og fryktet at han var utro (igjen, ettersom han har vært det tidligere), men ettersom du ikke skriver noe om sex-stopp utenom når du har mensen, vil jeg tro at det bare har blitt "nok" på et punkt.
mørke tanker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Det kan rett og slett være så enkelt at han så blodflekker eller andre ting på penis'en sin etter at dere hadde hatt sex mens du hadde mensen og synes det var ekkelt. Det skjedde med meg en gang etter at jeg hadde hatt sex med kjæresten min, jeg fant en blodklump under forhuden min, og det er faktisk veldig avtennende. Har dere nylig sluttet å bruke kondom? Kondomer viser som oftest ikke blodflekker eller lignende, så hvis dere har pleid å bruke det opp til nå kan det være fordi han så noe. Eller så kan det være at han har veldig lyst på analsex og bruker mensen som et påskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå