MarianneE Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er så lei!!!! Det står jo side opp og side ned om ham og kona hans. Uansett, om han kjøper hus, bil, ei truse: Opp i media med det!! TV, radio, aviser!! AAARRGHH!!!! JEG ER SÅ LEI AV BECKHAM!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Spørs om ikke spanjolene blir like lei av han, for jeg tror neppe han mer kommer til å prestere noe særlig på banen. Det er for mye støy rundt han, og RM har for han litt "feil" spillestil. Tror dette kan bli litt "katta i sekken" for RM, og muligheten øker for ytterligere å geniforklare Alex Ferguson's teft for timing av riktige salg, og riktige kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 Alex? Heter han ikke Alex Ferguson, t.o.m. Sir? Hvem er Brian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg så en jente med t-skjorte hvor det stod "I hate the Beckhams"! Tror jeg skal lage meg en sånn en! Hate er vel kanskje å ta litt hardt i, men jeg kan ikke ha: Jeg misliker Beckham sterkt heller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Alex? Heter han ikke Alex Ferguson, t.o.m. Sir? Hvem er Brian? Selvfølgelig heter United-sjefen Alex, VB... roter sammen navnet hans med en annen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. august 2003 #6 Del Skrevet 18. august 2003 Og nå står det jaggu meg om dem på KG også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. august 2003 #7 Del Skrevet 18. august 2003 Beckham må jo være tidenes mest oppskrytte fotballspiller og - eneste han har er noen sinnsikt gode frispark og pasninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 18. august 2003 #8 Del Skrevet 18. august 2003 Og kona er Posh Spice... Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så begeistret for Beckham... han er bare en jålebukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 18. august 2003 #9 Del Skrevet 18. august 2003 Ligg unna Se&Hør, samt VG, så går dette bra... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 18. august 2003 #10 Del Skrevet 18. august 2003 Flytt over dammen! Jeg ser aldri noen sladder om dem her. Takk og lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 19. august 2003 Og nå står det jaggu meg om dem på KG også... :oops: Hmmm....ja, tilgi meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 19. august 2003 #12 Del Skrevet 19. august 2003 Jålebukk ja, og hva er det med den sveisen da... var det Forelska -87-sveis det var snakk om, med de to strikkene... ikke veldig lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rikke¤ Skrevet 19. august 2003 #13 Del Skrevet 19. august 2003 Beckham må jo være tidenes mest oppskrytte fotballspiller og - eneste han har er noen sinnsikt gode frispark og pasninger. Ærlig talt! ENESTE han har er gode frispark og passninger?? Du kan ikke følle mye med skjønner jeg. DESSUTEN en spiller med hans posisjon på banen vil overhodet ikke karaktiriseres som noe annet en god dersom han BARE hadde hatt gode passninger /frispark. Og hva slags sveis han har.... Hva i all verden spiller det for rolle ? Hadde jeg irritert meg så mye over han hadde jeg heller ikke giddet å diskutere han her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 19. august 2003 #14 Del Skrevet 19. august 2003 Jan Åge Fjørtoft hadde en morsom uttalelse om Beckis en gang. Når det var tillyst pressekonferanse, så satt alle og ventet. Til slutt skrider David inn med sitt macho-utseende... setter seg ned, og besvarer spørsmålene med en spe og feminin stemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. august 2003 #15 Del Skrevet 19. august 2003 Tidenes Bekcham kommentar er jo følgende - sagt ved dåpen av Brooklyn : Selvsagt vil vi at han skal få en kristen oppdragelse - vi har bare ikke bestemt oss for hvilken reiligion enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #16 Del Skrevet 19. august 2003 godt gjort å vite så mye om en person man "likksom" har null innteresse for Ser også at fotballkunnskapene ikke er på topp til alle her. Typisk damer å bry seg med hvordan sveis han har, hvordan privatliv han har osv osv. Gutten gjør en jobb og spiller fotball og det er han utvilsomt god på! Mener du noe annet har du ikke peiling på fotball. Enkelt og greit. Hadde dere spurt han om hva han syns om deres hårfrisyre er det ikke brått sikkert at han hadde synes dere var så forferdelig fine heller. Forskjellen er vel bare at han ikke bryr seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå