Gå til innhold

Fotokurs

Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hei!

Mannen min er interessert i foto,og har lyst å lære seg å ta fine bilder. Jeg kunne tenke meg å kjøpe et fotokurs i gave til han. Det er vanskelig å kjøpe gavekort på et kurs der han må delta til faste tider hver uke (grunnet jobb). Er det noen som vet om bra fotokurs på dvd eller lignende? Bøker kanskje?

Takk for hjelp på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Agurkolat
Skrevet

Finnes det ein fotoklubb dar du bur? Du kunne kanskje meldt han inn der? Man trenger ikkje vera proff for å vera med, man lærar mykje, da er gjerne bildeevalueringar osv, av og til kurs osv.

Ellers så finn ein jo mykje på nettet. Dei foto bøkene som har komt no i da siste, slik som "Digital Fotografi i Praksis" synes ikkje eg er noko tess, er ganske sjølvlært når du gjeld foto, så fekk ikkje mykje ut av den, men kanskje din mann kan like den?

Gjest Gjest_vilde_*
Skrevet
Ellers så finn ein jo mykje på nettet. Dei foto bøkene som har komt no i da siste, slik som "Digital Fotografi i Praksis" synes ikkje eg er noko tess, er ganske sjølvlært når du gjeld foto, så fekk ikkje mykje ut av den, men kanskje din mann kan like den?

Ikkje heilt einig i at "Digital fotografi i praksis" av Magnar Fjørtoft ikkje er ei god bok. Eg har sjølv brukt den boka, og veit mange rundt meg som har hatt stor nytte av den.

Den vert til og med brukt i læreverket! Så noko bra er der nok.

Den kan brukast på ein enkel og lettfattelig måte. Du kan lese ei side og lære det temaet sida tek opp. Og den er fin å bruke som oppslagsverk når du treng tips der og då.

Elles så vil eg anbefale å melde seg inn i ein fotoklubb. Dei tilbyr ofte nybyrjarkurs i foto for dei som ikkje kan så mykje. I tillegg kan du melde deg på kurs for det kameramerket som du har kamera. Td Canon har for dei som har kjøpt kamera frå dei, Nikon for sine brukarar osv. Dette er kurs som ofte kun tek ein kveld. Då lære du enkelte teknikkar og korleis bruke ditt kamera.

I tillegg kan Folkeuniversitetet tilby ein del kurs...men det går på faste dagar.

På nettet kan du finne kva som helst, berre søkje!

Lukke til med leitinga! Eller ta kontakt med lokale fotografar der du bur, kanskje dei kan hjelpe deg med eit minikurs?

Skrevet

Digital fotografi av Scott Kelby

Det er to böker med samme tittel, undertittelen på de to forskjellige er forövrig;

"Lär dig yrkesfotografenes hemmelighet" og " Hvordan du får dine bilder å se ut som yrkesfotografenes"

Veldig rett frem, forklarer veldig kort og greit, enkelt å läre seg og forstå hva han mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...