Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 30. oktober 2009 #1 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vurderer å opprette profil på en nettdatingside. Er det noen som har noen erfaringer å dele om de forskjellige sidene? Jeg regner med at de forskjellige sidene har forskjellige måter de løser kommunikasjon, profil, bilder, søketjenester (matching osv) og lurer på om noen har erfaring med flere sider. Jeg kommer forøvrig neppe til å velge noen betalende sider i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 på mange måter tror jeg Sukker.no går for å være den beste. jeg har selv vært der men aldri funnet meg noe varig der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 9. november 2009 #3 Del Skrevet 9. november 2009 på mange måter tror jeg Sukker.no går for å være den beste. jeg har selv vært der men aldri funnet meg noe varig der inne. Har vært inne på match / møteplassen / sukker. Av disse så synes jeg egentlig sukker sin ide er den beste, men samtidig så har vel den fått ett litt dårlig rykte pga litt mange "playere", men som sagt, bare ett rykte. Match er og ganske bra, med mange folk, men litt dårlig grensesnitt. Møteplassen synes jeg var sånn midt på treet med tanke på folk/siden. Jeg har ikke funnet noen langvarige forhold der inne, samtidig som jeg ikke tror det var helt for meg, og det var nok grunnene til at jeg stengte profilene, men du skal ha lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. november 2009 #4 Del Skrevet 9. november 2009 Av disse så synes jeg egentlig sukker sin ide er den beste, men samtidig så har vel den fått ett litt dårlig rykte pga litt mange "playere", men som sagt, bare ett rykte. har du ikke disse inne på "alle" sjekkesider på nettet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. november 2009 #5 Del Skrevet 9. november 2009 Med ett eller to unntak har jeg kun opplevd sex-vinklinger på Sukker, Møteplassen har jeg ikke sett noe jeg kunne tenke meg, for å være helt ærlig, virker utrolig kjedelig, men der var jeg veldig kort, og ikke betalende, så jeg er ikke noe godt eksempel på hva som er bra. På Match traff jeg igjen en fjortis-flørt, og det var utrolig koselig med oppdatering, men utover det, ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frid Skrevet 9. november 2009 #6 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. november 2009 #7 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Møteplassen er grei nok, men kan ha en noe negativ atmosfære. Dette kommer av at brukerne har muligheten til å ytre seg via chat, forum, daterapporter og noe som heter "megafon." Ikke sjelden når jeg logget meg på, ble jeg møtt av et megafon-innlegg øverst i høyre hjørne med sånn cirka budskapet "er det bare drittsekker her da?" eller lignende. Og de daterapportene kan jo skremme fanden på flatmark... Man får inntrykk av at Møteplassen går Sukker en høy gang hva playere angår. Men ellers så tror jeg nok at playere av begge kjønn er ganske så jevnt fordelt på datesidene. Slibrige meldinger opplevde jeg aldri. Endret 9. november 2009 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. november 2009 #8 Del Skrevet 9. november 2009 Nettdating er genialt for kvinner. Spesielt om de vil ha seg noe mens de venter på den rette. Menn bør bruke kreftene sine på annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2009 #9 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har best erfaring med match.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. november 2009 #10 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har vært innom match, sukker og møteplassen en snartur for å kikke på menn mellom 40 og 50. Det er et sorgens kapittel. Virkelig. Omlag en av førti ser nogenlunde ok ut, når det gjelder profiler som er tiltalende finner jeg ca en av tredve. Hva skjedde med korrekt språkbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #11 Del Skrevet 10. november 2009 nd er for losers. bli heller singel og behold verdigheten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. november 2009 #12 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har funnet kjæreste på Møteplassen - de andre kjenner jeg ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. november 2009 #13 Del Skrevet 10. november 2009 nd er for losers. bli heller singel og behold verdigheten din Vås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tsejg Skrevet 10. november 2009 #14 Del Skrevet 10. november 2009 nd er for losers. bli heller singel og behold verdigheten din Jeg er i grunnen enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #15 Del Skrevet 13. november 2009 Noen flere erfaringer med de ulike nettdating konseptene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå