Gjest Pande Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hei. Jeg skal søke om endring/økning av barnebidrag. Har studert hele blankettsiden til NAV, men finner ingen som passer. Ringte også til NAV tidligere idag, og snakket med ei utrolig hyggelig og hjelpsom dame.. NOT..!! Med en slepende stemme gjespet hun delvis ut hvor jeg kan finne disse skjemaene, men ikke hvilke skjema, og thats it.. Virket som det var tidenes dummeste spørsmål jeg stillte henne. Noen som vet hvilke skjema jeg skal bruke..? Har ikke tenkt å gi de på NAV gleden av å returnere skjema med Post-it lapp og 3 ord "bruk riktig skjema" Hilsen en alenefar til 2
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Dette kanskje? Nav barnebidrag Et enkelt søk var alt som skulle til.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Hei. Jeg skal søke om endring/økning av barnebidrag. Har studert hele blankettsiden til NAV, men finner ingen som passer. Ringte også til NAV tidligere idag, og snakket med ei utrolig hyggelig og hjelpsom dame.. NOT..!! Med en slepende stemme gjespet hun delvis ut hvor jeg kan finne disse skjemaene, men ikke hvilke skjema, og thats it.. Virket som det var tidenes dummeste spørsmål jeg stillte henne. Noen som vet hvilke skjema jeg skal bruke..? Har ikke tenkt å gi de på NAV gleden av å returnere skjema med Post-it lapp og 3 ord "bruk riktig skjema" Hilsen en alenefar til 2 Her til høyre http://www.nav.no/Familie/Barnebidrag/Hove.../1073746071.cms
Gjest Pande Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Åhhh, var det så enkelt ja Supert Tusen takk og god helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå