Miko Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Når jeg kjører Ccleaner på pc`en blir profilbildene på alle msn-kontaktene mine borte. Irriterende. Skjønner ikke helt hvorfor det skjer, for jeg tror jeg har akkurat samme innstillinger på msn på jobb-pc`en og der blir ikke bildene borte etter ccleaner. Noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre for å slippe å miste profilbildene?
Max Magnus Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Når jeg kjører Ccleaner på pc`en blir profilbildene på alle msn-kontaktene mine borte. Irriterende. Skjønner ikke helt hvorfor det skjer, for jeg tror jeg har akkurat samme innstillinger på msn på jobb-pc`en og der blir ikke bildene borte etter ccleaner. Noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre for å slippe å miste profilbildene? Ingen anelse, men du bør være forsiktig med Ccleaner hvis du ikke vet hva du gjør. Den kan slette data du trenger (som er mer viktig en msn). Det står i brukermanualen at du skal gå igjennom dataene du vil slette hver gang du kjører programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå