Pupsilure Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg startet med vitex på dag 2 forrige syklus. Nå er jeg to dager over IKM (tickeren min går feil) og mensen kommer ikke. Jeg har tatt tester og de er negative. Jeg pleier å ha veldig stabil syklus, og skjønner ikke hva som skjer nå. Noen som har opplevd noe lignende da de begynte med vitex?
Dine Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Det var jo forsåvidt det som skjedde meg med også i forrige syklus. Jeg begynte på Vitex rundt dag 2 jeg også og mensen var (ifølge forrige syklus) ca 8-9 dager forsinket. Jeg vet ikke om det kommer pga Vitex eller om det er at jeg feilberegnet fra forrige syklus eller evt har ustabile sykluser. Tror nok Vitex kan ha forlenget syklusen din siden du får negative tester, men vi håper jo selvsagt på en spire - Bare ikke innstill deg på at du er gravid, for det gjorde jeg. Både jeg og mannen ble kjempe skuffet da mensen plutselig dukket opp aaaaltfor sent, så tenk at det er vitex som gjør jobben sin og bli positivt overrasket hvis testen viser to streker Spent på testinga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå