Étaín Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Her fant jeg mye interessant lesestoff. Ikke bare i denne artikkelen, men på resten av siden også.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Hva er det som er trist? At anekdote-basert overtro som leder oss ingen steder blomstrer blant befolkningen.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Og hvor leder materialistenes overtro?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Og hvor leder materialistenes overtro? Vitenskapen leder oss mot fremtiden. Det livet du har i dag ville ikke vært mulig uten vitenskap.
Étaín Skrevet 2. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2009 Du leste mye på den siden, ser jeg? Du er kanskje akkurat som de andre ps'ene; "gidder ikke å lese sånt møl, det er bortkastet tid, men krangle på det uten å vite hva jeg krangler på, det forbeholder jeg meg retten til". Det er artig.
Gjest VinglePetter Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Du leste mye på den siden, ser jeg? Du er kanskje akkurat som de andre ps'ene; "gidder ikke å lese sånt møl, det er bortkastet tid, men krangle på det uten å vite hva jeg krangler på, det forbeholder jeg meg retten til". Det er artig. Kan ikke du ta kort-versjonen av hva som var så morsomt da? En webside som er skeptisk til skeptisisme? Kjempemoro. HA HA.
Étaín Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 (endret) Kan ikke du ta kort-versjonen av hva som var så morsomt da? En webside som er skeptisk til skeptisisme? Kjempemoro. HA HA. Nei, du får gidde å lese sjøl. Det morsomme er ikke at de er skeptiske til skeptikerne. Det morsomme er at beskrivelsene av skeptikerne er som en beskrivelse av dere, utsagn for utsagn, ord for ord når det kommer til argumentasjonen. Endret 3. november 2009 av Mrs Shorty
Sekretæren Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler Mrs Shorty, mod
Étaín Skrevet 4. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2009 (endret) snipp Endret 4. november 2009 av Étaín
Eplefe Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Dette er den mest effektivt drepte tråden jeg har sett.
Étaín Skrevet 5. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2009 Jepp. Dette var ikke bare drap. Det var en massakre.
Gjest Vettel Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Dette ble man ikke klok på. Kunne likesågodt slettet hele tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå