Gjest Gjest_siri_* Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Har så vondt i halsen. Er gravid og har hørt at det er enkelte halspastiller man burde ligge unna(feks repsils...???) Noen som vet om noen godkjente da?:S
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Har så vondt i halsen. Er gravid og har hørt at det er enkelte halspastiller man burde ligge unna(feks repsils...???) Noen som vet om noen godkjente da?:S Anyone?:S
Aftensol Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Sikker på at det ikke er strepsils du mener? De inneholder penicillin, men selges ikke i norge.... Jeg fikk forresten anbefalt "fribol hals" på apoteket.. De er kjempegode! Virker som bare det! :D Endret 31. oktober 2009 av Aftensol
Minttu Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Sikker på at det ikke er strepsils du mener? De inneholder penicillin, men selges ikke i norge.... Jeg fikk forresten anbefalt "fribol hals" på apoteket.. De er kjempegode! Virker som bare det! :D Heter ikke repsils strepsils i danmark? Den fribol har jeg prøvd, den er god mot halsen Men kanskje litt ekkel smak med engang ;p Hvis det er de grønne man får kjøpt på apoteket. Jeg er selv sår i halsen nå og fikk ikke tak i doc, så kjøpte Dent Hals Skogsbær, ikke noe vidundermiddel, men de hjelper en liten stund og er veldig gode
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Det het strepsils i Norge før også, men så ble et stoff i det forbudt/reseptbelagt. Så de døpte om til repsils. Jeg kjøper alltid med meg strepsils når jeg er i utlandet Syntes det virker veldig bra mot vondt i halsen. Repsils er jo bare sukkertøy, så vidt jeg vet. Det var en liten avsporing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå