Gå til innhold

halspastiller-plis

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Har så vondt i halsen. Er gravid og har hørt at det er enkelte halspastiller man burde ligge unna(feks repsils...???)

Noen som vet om noen godkjente da?:S

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Har så vondt i halsen. Er gravid og har hørt at det er enkelte halspastiller man burde ligge unna(feks repsils...???)

Noen som vet om noen godkjente da?:S

Anyone?:S

Skrevet

Spør på apoteket?

Skrevet (endret)

Sikker på at det ikke er strepsils du mener? De inneholder penicillin, men selges ikke i norge....

Jeg fikk forresten anbefalt "fribol hals" på apoteket.. De er kjempegode! Virker som bare det! :D

Endret av Aftensol
Skrevet
Sikker på at det ikke er strepsils du mener? De inneholder penicillin, men selges ikke i norge....

Jeg fikk forresten anbefalt "fribol hals" på apoteket.. De er kjempegode! Virker som bare det! :D

Heter ikke repsils strepsils i danmark? :ler:

Den fribol har jeg prøvd, den er god mot halsen :) Men kanskje litt ekkel smak med engang ;p Hvis det er de grønne man får kjøpt på apoteket.

Jeg er selv sår i halsen nå og fikk ikke tak i doc, så kjøpte Dent Hals Skogsbær, ikke noe vidundermiddel, men de hjelper en liten stund og er veldig gode :)

Skrevet

Det het strepsils i Norge før også, men så ble et stoff i det forbudt/reseptbelagt. Så de døpte om til repsils. Jeg kjøper alltid med meg strepsils når jeg er i utlandet :) Syntes det virker veldig bra mot vondt i halsen. Repsils er jo bare sukkertøy, så vidt jeg vet. :) Det var en liten avsporing ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...