Rachelma Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg lurer på om noen kan gi meg et godt tips om en bra By i Europa(gjerne nærme Norge)så har et godt spatilbud, samt litt å oppleve i byen(ikke museum og bygninger) Trenger gode tips,helst fra folks egne erfaringer.. Tenker en tur for 2 da..er en bryllupsreise jeg undersøker for
Mermaid Blues Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Tror knapt du kan finne en storby i Europa hvor det ikke tilbys spa-behandlinger, så der ligger verden for dine føtter egentlig Riga, Tallinn, Vilnius og Budapest blir ofte trukket frem som favoritter, siden det er spesielt billig her. Men for en virkelig flott opplevelse vil jeg faktisk anbefale Island! Naturlig spabehandling i varme kilder kan virkelig ikke måle seg med noe som helst. Som min kjære sa da han satt på en "undersjøisk" benk i den blå lagune med 39graders vann til halsen og en øl: "jeg har aldri hatt det bedre noen gang" I tillegg kan man dra på fotturer i fantastisk natur, ri på islandshester, dra på rafting, hvalsafari, hundekjøring, snøscootersafari, isbrevandring, se inngangen til jordens indre (ifølge Jules Verne, hvertfall) og få metrosexkick i Reykjavik. Maten er knallbra (anbefaler spesielt hängikjöt, pylsur med ALT, og for all del den herlige sjokoladen!), folket er maks trivelig og det er alltid noe å finne på. Prisnivået er ikke så ille heller nå for tida
Rachelma Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 (endret) Tror knapt du kan finne en storby i Europa hvor det ikke tilbys spa-behandlinger, så der ligger verden for dine føtter egentlig Riga, Tallinn, Vilnius og Budapest blir ofte trukket frem som favoritter, siden det er spesielt billig her. Men for en virkelig flott opplevelse vil jeg faktisk anbefale Island! Naturlig spabehandling i varme kilder kan virkelig ikke måle seg med noe som helst. Som min kjære sa da han satt på en "undersjøisk" benk i den blå lagune med 39graders vann til halsen og en øl: "jeg har aldri hatt det bedre noen gang" I tillegg kan man dra på fotturer i fantastisk natur, ri på islandshester, dra på rafting, hvalsafari, hundekjøring, snøscootersafari, isbrevandring, se inngangen til jordens indre (ifølge Jules Verne, hvertfall) og få metrosexkick i Reykjavik. Maten er knallbra (anbefaler spesielt hängikjöt, pylsur med ALT, og for all del den herlige sjokoladen!), folket er maks trivelig og det er alltid noe å finne på. Prisnivået er ikke så ille heller nå for tida Hei og tusen takk for svar Jeg har faktisk tenkt på island men var usikker på hvor bra spabehandling de har der...ellers har jeg tenkt på tallinn...må diskutere med min kjære hvor han har lyst å dra..sikkert island kjenn eg han rett Det spatilbudet jeg tenker på er jo med massasje og bodyskrubb å slikt...fins det på island også..?Jeg er ganske usikker hvor variert et spa kan være... Endret 8. november 2009 av Rachelma
Mermaid Blues Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Ja, i blå lagune er det en rekke forskjellige behandlingstilbud med mineralskrubb, kropps/ansiktsmaske og massasje, se her for mer info. Magasinet Zine Travel kåret i sommer den blå lagune til verdens beste naturlige spa-opplevelse De som driver blå lagune har også et spa-tilbud inne i Reykjavik med de samme produktene, står litt om det også på siden jeg linket til.
Rachelma Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 Ja, i blå lagune er det en rekke forskjellige behandlingstilbud med mineralskrubb, kropps/ansiktsmaske og massasje, se her for mer info. Magasinet Zine Travel kåret i sommer den blå lagune til verdens beste naturlige spa-opplevelse De som driver blå lagune har også et spa-tilbud inne i Reykjavik med de samme produktene, står litt om det også på siden jeg linket til. Hjerteli tusen takk skal du ha
Mermaid Blues Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Bare hyggelig Håper dere får en kjempetur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå