Gå til innhold

Til Damene!

Gjest MikeWaters

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet
Tja... Personlig blir jeg utrolig opphisset av å lese denne tråden, men jeg synes det hadde vært rart om alle - som også kaller seg heteroseksuelle - prøver å ta en mann bak/bli tatt bak. Det er vel helst forbeholdt biseksuelle og homofile.

Selv om tidene forandrer seg så er det nå engang slik at mann og kvinne i utganspunktet er "skapt" for å formere seg. Rart om vi alle plutselig skulle ha ønske om homofil sex "because the times are changing".

Igjen - for meg er dette en seksuell fantasi, så det å få oppleve to gutter hadde vært fantastisk (men umulig i situasjonen jeg er i). Allikevel. Jeg har ikke noe ønske om at alle skal gå rundt å ha seg hemningsløst med Gud og hver mann.

Syntes du legger litt vel mye i det jeg skriver, jeg sier bare at det er mer åpenhet rundt dette temaet enn før, ikke at det er nødvendigvis så mange flere som driver med det eller fantaserer om det. I så hende så har tidene forandret seg, enig?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg har ikke noe ønske om at alle skal gå rundt å ha seg hemningsløst med Gud og hver mann.

Ikke jeg heller...

Skrevet
Det er jo viden kjent at gutta syntes synet av/tanken på 2 kvinner som har sex er deilig, men hva syntes kvinnene om 2 menn?

Turn-on eller turn-off?

To menn! :tristbla: Nei det ville jeg nok ikke likt å se på. Har ikke noe i mot homofile menn, men se på at de har sex vil jeg ikke hat. Hadde jeg vært i en trekant med to menn, hadde de ikke fått lov til å ha sex eller kysse. Hvis de hadde gjort de hadde jeg løpt der i fra på flekken.

Jenter der i mot kan jeg se på. Ikke favortitten, men det fungerer :goodbye:

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker. Syns det er veldig turn-on å tenke på at mannen min skulle bli kyssa/sugd av en annen mann eller noe i den retning, I teorien digger jeg tanken, men i praksis tror jeg kanskje ikke jeg ville vært helt med, blant annet fordi jeg sliter i å tenne på en annen mann en den jeg er forelsket i. Det som derimot kunne vært morsomt var å ta med en annen dame for å gi han en skikkelig omgang..

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)
Jeg er ikke helt sikker. Syns det er veldig turn-on å tenke på at mannen min skulle bli kyssa/sugd av en annen mann eller noe i den retning, I teorien digger jeg tanken, men i praksis tror jeg kanskje ikke jeg ville vært helt med, blant annet fordi jeg sliter i å tenne på en annen mann en den jeg er forelsket i. Det som derimot kunne vært morsomt var å ta med en annen dame for å gi han en skikkelig omgang..

Du kunne jo evt. kun forholdt deg til din mann, en slags MMK trekant med mannen din i sentrum ;)

Endret av MikeWaters
Skrevet
Du kunne jo evt. kun forholdt deg til din mann, en slags MMK trekant med mannen din i sentrum ;)

Jepp, det hadde vært ganske spennende. Men han ville aldri gått med på det, ikke om det snødde en viss plass som er kjent for sin hete temperatur. Han er dessverre en forsiktig og konvensjonell mann.

Men nå gå du meg absolutt en fantasi som jeg skal jobbe litt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...