Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Ville du fortsatt i et forhold der mannen kalte deg for verdiløs og dum som et brød hver gang han ble sint? Og hvis han så ned på deg, din familie og slekt fordi dere ikke hadde så god utdannelse og ikke hadde så mye penger.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Ville du fortsatt i et forhold der mannen kalte deg for verdiløs og dum som et brød hver gang han ble sint? Og hvis han så ned på deg, din familie og slekt fordi dere ikke hadde så god utdannelse og ikke hadde så mye penger. Muligens ... for det er jo tydelig hvem som er dum som ett brød i denne sammenhengen. Dessuten, mannen har jo penger :rødme:
Gjest Nattvette Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Absolutt ikkje. Hadde bedt fyren dra til helvete rimlig kjapt.
leirbål Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg hadde gitt ham en sjanse eller to til å endre seg. Benytter han ikke disse er det kroken på døra.
Langt mot Nord Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 En oppegående mann hadde aldri kalt kjerringa si noe slikt, men derimot er det store muligheter for at hun nettopp hadde følt at hun var det. Å ta noen i hånden å lede dem innebærer ikke total ansvarsfraskrivelse, hvis vedkommende tror det så kan jeg se at slike følelser dukker opp.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Fullstendig uaktuelt. Jeg er ikke verdiløs eller dum, og hadde aldri respektert en mann som hadde så utrolig dårlig dømmekraft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå