Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du fortsatt i et forhold der mannen kalte deg for verdiløs og dum som et brød hver gang han ble sint?

Og hvis han så ned på deg, din familie og slekt fordi dere ikke hadde så god utdannelse og ikke hadde så mye penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ville du fortsatt i et forhold der mannen kalte deg for verdiløs og dum som et brød hver gang han ble sint?

Og hvis han så ned på deg, din familie og slekt fordi dere ikke hadde så god utdannelse og ikke hadde så mye penger.

Muligens ... for det er jo tydelig hvem som er dum som ett brød i denne sammenhengen.

Dessuten, mannen har jo penger :rødme:

Gjest Nattvette
Skrevet

Absolutt ikkje. Hadde bedt fyren dra til helvete rimlig kjapt.

Skrevet

Jeg hadde gitt ham en sjanse eller to til å endre seg. Benytter han ikke disse er det kroken på døra.

Skrevet

En oppegående mann hadde aldri kalt kjerringa si noe slikt, men derimot er det store muligheter for at hun nettopp hadde følt at hun var det. Å ta noen i hånden å lede dem innebærer ikke total ansvarsfraskrivelse, hvis vedkommende tror det så kan jeg se at slike følelser dukker opp.

Skrevet

Fullstendig uaktuelt. Jeg er ikke verdiløs eller dum, og hadde aldri respektert en mann som hadde så utrolig dårlig dømmekraft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...