simsalabim Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Må nå køpe meg nytt køleskap,men er usikker på om jeg skal kombikap med fryser eller kun kjøleskap. Hva mener dere er best? Og hvorfor? Må bare opplyse at jeg har en fryseboks fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg finner det fryktelig praktisk å ha begge deler i ett, for de færreste har vel fryseren rett i nærheten av kjøkkenet? Det er så greit å kunne putte småting i fryseren. Uansett vil jeg råde deg til å se på kjøleskapet før du kjøper det. Vi kjøpte et etter kun å lese en brosjyre, og det var svært upraktisk inndelt innvendig. Så se før du kjøper, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 18. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har også tenkt på det at det er praktisk med fryser.men så er det sånn at jeg alltid har savnet et stort kjøleskap da... Hva mener du at jeg skal se etter for at det skal være praktisk inndelt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 Praktisk inndelingen av kjøleskapet må være hva som er praktisk for deg. Det er f.eks. ganske forskjellig kapasitet på kjøl og frys når det gjelder kombiskap. Jeg har et kombiskap med 275 liter kjøl og ca. 60 L frys. (Jeg har stor fryser utenom, men ønsket likevel litt frysekapasitet til småting som jeg bruker daglig.) Noen skap har 50-50-deling, mens 60-40-deling er mer vanlig. Altså - hvor stor frysekapasitet trenger du? Så er det oppbygningen av skapet innvending. Her kan det være praktiske løsninger og mindre praktiske løsninger. Kan du flytte hyllene fritt - både i skapet og i døren? Er det egne avdelinger til grønnsaker? Gram har et bokssystem i døren som jeg liker godt, men kanskje andre synes det er dillete? Sist, men ikke minst, hvitevare eller stålvare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå