Gå til innhold

Flybilletter til USA

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_reiselysten_*
Skrevet

Hei!

Jeg har lyst til å dra til USA om en måned, jeg vet at jeg er litt sent ute, men dette er litt på sparket. Problemet er bare at prisene på flybilletter har steget ganske kraftig på bare et par dager, og jeg syns det er dumt å måtte betale for mye!

Det jeg lurer på er om prisene kan gå andre veien, altså bli billigere igjen, eller må man bare kjøpe før de blir enda dyrere? Er det noen som har oversikt om det kommer noen kampanjer eller lignende i nærmeste framtid? Jeg har aldri kjøpt flybilletter på denne måten før, så jeg aner rett og slett ikke!

Hva vil du anbefale meg?

Takk for hjelpen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisene endres hele tiden. Billigbilletter legges ut etter midnatt, for amerikanske selskaper er det midnatt amerikansk tid, ikke norsk tid. Søk sent på natten, eller tidlig om morgenen. Skal være noen dager som er lettere å finne billige på og men husker ikke hvordan det var.

Skrevet

Å, så du mener det kan bli "bedre tider" igjen, om et par dager eller så? Tusen takk til deg! Skal sitte og oppdatere kelkoo nå i natt jeg.. hehe.. eller er forresten kelkoo den beste siden?

Om noen andre vet hvilke dager som er best å sjekke på, gjerne kom med tips!

Skrevet

Synes kelkoo er bra, bruker som regel den selv siden den søker ogjennom mange av de andre sidene for deg. Lurt å sjekke flyselskapenes egne sider i tillegg.

Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Prøv også momondo.com, den er kåret til beste nettside for flysøk!

Skrevet
Prøv også momondo.com, den er kåret til beste nettside for flysøk!

Whæææ! Denne siden fant et tilbud som er mer enn 900 kr billigere enn kelkoos beste! Helt fantastisk stor takk til deg!

Skrevet (endret)

Jeg bruker http://opodo.no/start

Fant billetter til 3300,- der i september. Vet ikke hvordan det ser ut nå.

Jeg bruker forresten aldri kelkoo til noe som helst, jeg synes den tjenesten er elendig.

Endret av Zzyzx
Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Så flott, da. Bare hyggelig å kunne hjelpe:)

Skrevet

Jeg bruker kayak.com, orbitz.com og restplass.no

Skrevet

Trenger ikke være bortkastet tid med et søk på finn.no heller :)

Nå sier du ikke hvor i statene du tenker å dra, men hvis icelandair flyr dit ville jeg sjekket der også - de har kampanje til USA/Canada for tiden, sikkert noe billigbilletter igjen fortsatt :)

Skrevet

Tusen takk for alle tips!

Driver fremdeles og ser litt etter billetter, har etterhvert blitt en lang liste over nettsider jeg er innom, men har ikke funnet noen jeg har råd til enda. Så om noen vet om flere lure triks, feks. hvilke dager det er billigst, at noen selskaper har kampanjer osv, så blir jeg kjempeglad!

Skrevet

Vi søkte over en lengre periode, og det billigste vi fant var rundt 3300 tur-retur til New York. Jeg tror nesten ikke det blir mindre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...