Gå til innhold

Lange kjoler

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt meg på julebord, og da oppstår som vanlig det samme problemet. Jeg har runde lår som jeg helst ikke vil vise frem til verden, og da må jeg ha en kjole som går forbi knærne. Så jeg leter i butikkene...og jeg søker på nettet... Alt jeg finner er kjoler som går rett over eller til knærne. Alle kjolene med litt lengde på er helt uten form, typiske "kjerringkjoler".

Finnes det kjoler som passer til de av oss som har litt mer å skjule? Bare nedover i mitt tilfelle, er typisk pæreform, med smalt liv og nett balansert overkropp...

Noen som har tips om butikker i Trondheimsområdet, eller aktuelle nettbutikker så blir jeg utrolig takknemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tips til konkrete butikker, men siden du sier at flere lange kjoler er uten fasong, har du vurdert å bruke belte på en kjole som i utgangspunktet har lite fasong? Jeg har en fotsid, svart kjole i silkechiffon, som jeg er veldig fornøyd med (kjøpt på Vero Moda av alle steder - men det var for et par år siden). Jeg har brukt den et par ganger med et belte i en kontrastfarge, og syns det har funket fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hei!

På Zentrum i Olav Tryggvasons gt. i Trondheim er det utrolig mange flotte lange kjoler:) Du kan jo ta deg en tur dit;)

Lykke til med letingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...