Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå "endelig" hørt sangen til Gaute. Den ble akkurat sånn jeg håpet den ikke skulle bli men regnet med kom til å skje. Altfor suppete og søt og standard.

Er dere enige eller er det bare meg som er litt rar?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, den er litt vel Ronan Keating, men Gaute er en kjekk kar likevel. Den sangen han har på IDOL-CD'en er mye finere. The longest goodbye.

Men Davids nye singel er kjempefin da!

Skrevet

Jeg likte ikke stemmen til Gaute i det hele tatt, syntes den var for tynn. Ikke noe trøkk...Likte også bedre Davids single, men selve fyren David er en annen sak!

Skrevet

Gaute: miiiiiself,miiiiiiiiiiii,pliiiiiiiis.

Bare hør etter,fyren kan jo ikke engelsk.

Skrevet

Forferdelig sang, mistet litt respekt der ja...

Skrevet

..Og musikkvideoen bidrar ikke akkurat til å rette på inntrykket. Veiving med armer osv.

Forøvrig synes jeg ikke at Gaute har en dårlig stemme. Jeg har nemlig Idol-dvd`n, og på nesten samtlige av hans prestasjoner trøkker han skikkelig bra til på slutten av låtene, og så sitter man igjen med et positivt inntrykk allikevel, selv om resten av låta var platt og monoton. Mao., han kan hvis han vil.

Skrevet

var litt skuffet over singelen til Gaute for jeg heiet egentlig litt på ham under konkurransen..

Syns også det ble litt vel Ronan Keating-aktig, og tror han kan 'bedre'.. men de bestemte seg vel for å la han være flötepus og David den rocka, slik at alle fjortisene kunne få hver sin helt? :wink:

Skrevet
Forøvrig synes jeg ikke at Gaute har en dårlig stemme.

Jeg er egentlig enig i det, han varierer veldig fra sang til sang. Glemmer ikke "My way" som var helt genialt framført!

Han har blitt litt vel mye fløtepus, syns det var en tabbe jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...