Gå til innhold

Hvordan ville du reagert

Anbefalte innlegg

Gjest jente17
Skrevet

Hvordan ville du reagert om din sønn på 21 og kjæresten hans hadde løyet om alderen til kjæresten i 2 år?

Saken er at jeg og kjæresten min ble sammen når jeg var 15 og han var 19. Av forskjellige grunner løy vi om alderen min, og det har aldri kommet fram at jeg ikke var 17 når vi ble sammen, men 15. Nå som jeg er 17, tror de at jeg er 19 osv..

det må jo fram en dag, men jeg føler meg teit og dum.. Det var kjæresten min som løy om det først, og jeg fulgte opp.. Altså, han som ba meg om det..

Vi må jo fortelle det en gang, men vet ikke hvordan, og er redd de blir sinte og forakter meg.. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Nattvette
Skrevet

Heh.. Dere må nok bare hoppe i det og si det som det er og ikkje stresse for mye med reaksjonene. Tror nok ikkje de kommer til å hate deg/dere for det, men dere bør kanskje fortelle grunnen til at dere har løge også, større sjangs for at de forstår det da.

Eg var 16 når eg blei sammen med min samboer, han er nesten 10 år eldre enn meg og var da 26 ;) Men han såg såpass ung ut at eg sa han var litt over 20 og det trodde mine foreldre på. Fortalte det som det var når eg var 17, at han var ein del eldre enn meg. Foreldrene mine blei litt sjokka, men kom ingen fæl reaksjon på det. Men det var kanskje litt pga at eg hadde flytta inn med fyren allerede.

Gjest Cleopatra
Skrevet

Da må jo du ha løyet om veldig mye annet og da.

Jeg vil jo tro de har spurt deg litt om skole etc.

Forakte deg? De kan vel ikke forakte deg selv om dere har løyet om alderen din, men jeg hadde nok blitt ganske skeptisk.

Det er da vel ikke så mye annet å gjøre enn å fortelle sannheten. Etter to år så kjenner de deg vel relativt godt og har vel uansett gjort seg opp en formening av deg så om dere har et godt/greit forhold så burde det jo ikke bli noe problem.

Skrevet
Eg var 16 når eg blei sammen med min samboer, han er nesten 10 år eldre enn meg og var da 26 ;) Men han såg såpass ung ut at eg sa han var litt over 20 og det trodde mine foreldre på. Fortalte det som det var når eg var 17, at han var ein del eldre enn meg. Foreldrene mine blei litt sjokka, men kom ingen fæl reaksjon på det. Men det var kanskje litt pga at eg hadde flytta inn med fyren allerede.

Haha, jeg var 17 da jeg møtte min, og han var også 10 år eldre enn meg. Fortalte alle at han var ca rundt 25 ;) Foreldrene mine ble også litt sjokkerte når de fant ut at det var enda mer aldersforskjell på oss. Og det hjalp ikke da det kom fram at han hadde barn fra før :gjeiper:

Gjest Nattvette
Skrevet
Haha, jeg var 17 da jeg møtte min, og han var også 10 år eldre enn meg. Fortalte alle at han var ca rundt 25 ;) Foreldrene mine ble også litt sjokkerte når de fant ut at det var enda mer aldersforskjell på oss. Og det hjalp ikke da det kom fram at han hadde barn fra før :gjeiper:

Hehe, min hadde heldigvis ikkje barn. Men han hadde litt dårlig rykte fordi mange av kompisene hans var dophoder og eine eksdama var ei hurpe og satte ut falske rykter om han.

Skrevet

Wow, du er BAD jo :fnise:

TS: Jeg ville sagt sannheten så fort som mulig. Aksepterte de at du var 17 for 2 år siden, så aksepterer de det sikkert en gang til :ler: Men for å være litt alvorlig: Dette vil komme for en dag før eller senere uansett, og du vil vel helst at det skal komme fra deg eller kjæresten din, og ikke fra noen utenforstående?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...