Momseguri Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Lurte på om det er noen av dere som trener på SiB i Bergen, og som ev. vet hvilke saltimer som er kjekke? Er ikke i så veldig god form men har lyst få noen faste timer (innbiller meg at det blir lettere å trene da ). Lurer også på om spinning er noe når kondisen ikke er helt fantastisk?
Momseguri Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Det er lov å svare for dem som ikke går på SiB også om dere har noen tips om kjekke/motiverende treningsformer Endret 30. oktober 2009 av Meg_457
Gjest H Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Det er lov å svare for dem som ikke går på SiB også om dere har noen tips om kjekke/motiverende treningsformer Spinning kan hvem som helst gjøre. Du styrer mye selv ift tempo og motstand. Sånn ellers er type "Stram opp, MRL"-timer morsomme - du får en kombi av kondisjon og styrke, og de er ofte tilpasset slik at du som nybegynner fint kan henge med.
Miko Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg trener ikke der, men har du sett på timebeskrivelsene deres? Selv synes jeg aerobic og step er morsomme timer og det er forskjellig vanskelighetgrad på de fleste sentre, men her brukes mye kombinasjoner og trinn så om man ikke har trent det før er det ofte vanskelig på de "videregående-timene" så ta en uke eller to på de enklere timene først. Endret 30. oktober 2009 av Miko
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg trener heller ikke der, men på SIO sine timer. Bosutimene syns jeg er kjempegøy (den som inkluderer en kondisjonsdel), og bokseaerobic (som dem tydeligvis kaller "kick" på SIB) også. Prøv noen flere timer (gjerne flere ganger) og finn dine favorittinstruktører! Jeg er en som trenger å ha faste timer å gå på, og jeg er lite flink til å presse meg dersom jeg skal trene alene. Har aldri hatt noe utbytte av jogging for eksempel. Høres nok ut som en klisje, ja, men etter at jeg kom meg opp av sofaen og inn på et treningssenter så har jeg fått så enormt mye mer energi og overskudd. Når du finner timer du liker og syns er gøy så drar du tilbake igjen og igjen. Det er gjerne slitsomt, men det er så morsomt, og formen kommer gradvis :-) Lykke til!!
Momseguri Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2009 Takk for alle svar, har fått litt inspirasjon til å komme meg ut av sofaen nå Tror jeg skal følge tipset om å prøve timene flere ganger, og komme litt inn i det! Miko: Heg har sett timebeskrivelsen ja, men lurte liksom på hvilken av timene som er gøyest, det er jo noen ganger aerobic er kjempekjedelig..Og jeg skal definitivt gå på nybegynner timene ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå