Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Har alltid lest og hørt om jenter som har minst 100 par sko, selv er jeg ingen "skojente" mn har dilla på ulike ting som endrer seg i perioder. En stund var det f.eks øredobber, og det har vært både belter og hårbånd/bøyler i perioder? Hadde vært gøy å høre om andres "diller", noe de har alt for mye av, og aldri får nok av?
Gjest r0za Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 For øyeblikket har jeg dilla på trange/tennsittende sexy kjoler Har en "bra" periodie og det har gått opp for meg at jeg faktisk kler sånne kjoler, og jeg har kropp til det. Så da har jeg kjøpt litt for mange de siste ukene.
Nebel Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er veldig glad i vesker. Jeg har desverre litt for mange, men jeg klarer alltid å forsvare ett nytt veskekjøp Nå kjøper jeg ikke så dyre vesker at det blakker meg helt, men jeg kunne nok begrenset det litt Ellers er jeg glad i å handle tilbehør
Gjest Transemann 35 Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Kjoler. Er hekta på kjoler av alle typer.
Lisama Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 I det store og hele vesker. Helst i skikkelig skinn som jeg kan ha leeenge Ellers er det mye sesongbetont. I sommer hadde jeg dilla på bøker, hadde en periode med hårbånd/hårbøyler og nå er det skjerf.
Ella_Grey Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er heller ikke noen skojente. Jeg får derimot aldri nok smykker. Jeg eeelsker skjørt, og faktisk enda mer kjoler. Og forsåvidt også undertøy.
Gjest Dixie i.i Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har totalt dilla på vesker, og helst fra LV. Har noen ganger kjøpt andre designervesker men de får stå mye i fred gitt... Hmm, så har jeg vel 150 par sko, så er kanske litt shoegirl også...
Søtpotita Skrevet 30. oktober 2009 #12 Skrevet 30. oktober 2009 Hjå meg går det i periodar. Men har lenge vore interssert i tilbehøyr, helst billege variantar i plast. Og di større, di betre. Likar også at det glitrar Har også dilla på kjolar og jakker. Og sjølvsagt vesker... Sko har eg masse av, men er ikkje naudsynleg så glad i sko som jentene i Sex and the City siklar etter...
Gjest Sandbekken Skrevet 30. oktober 2009 #13 Skrevet 30. oktober 2009 Blondeundertøy, øredobber og neglelakk
Cata Skrevet 30. oktober 2009 #14 Skrevet 30. oktober 2009 Sko og vesker. (Men jeg har et litt vidt veskebegrep for det omfatter kofferter, bag'er og ryggsekker også . *må rydde på loftet - for mange bag'er....*
Guriane Skrevet 31. oktober 2009 #15 Skrevet 31. oktober 2009 Selv har jeg ekstrem dilla på bikinier. Bruker ikke halvparten av de jeg har, men måå kjøpe hvis jeg kommer over en jeg synes er fin. Ellers er jeg svak for sko Og kjoler og undertøy!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #19 Skrevet 1. november 2009 Armbåndsur Hva er galt med å si klokke? Det er rimelig spesielt at ei på 21(?) høres ut som hun er 90 Armbåndsur, formiddagsmat etc. Hvilket århundre lever du i??
momo Skrevet 1. november 2009 #20 Skrevet 1. november 2009 I sommer var det sommerkjoler, tror jeg kjøpte 10 stk på 2 uker, så ble det noen til og. Nå er det nok smykker, men ser en feil, de er veldig like, så det er jo litt teit. Sko er jeg alltid glad i å kjøpe, men der er jeg litt sær og, så det begrenser seg litt der. Så undertøy og. Ser att jeg skulle hatt mye mer penger å bruke med alt jeg vil kjøpe hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå