Gå til innhold

Ønsker tips vedr interiør (stue/soverom)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å gjøre om i stua og på soverommet å få noen ideer vedrørende lys, innredning, tekstiler (puter, duker, gardiner) osv.

Finnes det noen nettsteder jeg kan gå inn på for å få noen ideer?

Jeg er ikke noe flink til å se hva som passer sammen selv og derfor trenger jeg litt bilder av ulike løsninger, så jeg kan finne det som passer for meg.

Jeg liker det lyst og har hvite vegger. Det meste passer jo til det, men jeg vil at det skal se ordentlig hjemmekoselig og varmt ut.

Per i dag går det meste i hvitt og sort, så nå vil jeg litt bort fra det.

Noe sort må det jo være der, da både bokhylle, sofa og spisebord er sort, men jeg vil ha det ”varmere”

Dere må også gjerne komme med ideer, bilder eller liknende om dere har.

Takker så mye for hjelpen og håper jeg kan få noen linker til nettsteder jeg kan besøke eller ideer av dere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kvisten_*
Skrevet

Hvis du vil ha det varmere, bør du holde deg unna å gå i kun en farge, da spesielt rød, lilla eller turkis, som er veldig "harde" farger.

Du kan jo søke litt rundt etter interiørblogger, er mye å hente der:)

Gjest Elastica
Skrevet

Bring inn naturelementer. Store trefat, kanskje en lampe av drivved, rammer av drivved.

Ellers tror jeg bruntoner ville myke opp et interiør dersom det fra før er mye sort og hvitt. Bruntoner, beige, og kanskje aubergine. Store puter, pledd i sofaen, tepper på gulv.

Søk på norskeinteriorblogger.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...