g@brielle Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Noen skal starte noe som ser veldig ut som en norsk versjon av Etsy Epla.no: Nytt nettsted for kjøp og salg av håndlagde ting HURRA! Også akkurat i god tid før desember da, her kan man nok få unna endel av julegavene!
Gjest Raptuza Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Er det noe moro å gi bort hjemmelagde ting som andre har lagd, da? Mootaker: Wow! Har du laget den selv? Deg: Nei, det bare skal virke sånn...
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Det er jo ikke det som er poenget i det hele tatt da ... Poenget er snarere at det er gøy å handle hjemmelagde, flotte, unike gaver.
leirbål Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg synes det er en god ide. De som ikke er så flinke til å lage ting selv, men ønsker seg hjemmestrikket babyteppe f.eks. Da kan de gå inn der og bestille det de ønsker seg. Smart.
Cordelia Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Det er jo ikke det som er poenget i det hele tatt da ... Poenget er snarere at det er gøy å handle hjemmelagde, flotte, unike gaver. Akkurat, er fint med ting som ikke bare er masseproduserte.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Endelig!, har ventet på en "norsk Etsy" lenge nå. Og gøyalt navn de har funnet på, lett og fengende!
Gjest Gjest_Lissie_* Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Er det noe moro å gi bort hjemmelagde ting som andre har lagd, da? Mootaker: Wow! Har du laget den selv? Deg: Nei, det bare skal virke sånn... Hvis du tar turen inn og titter vil du bli overrasket over hvor mye flott som finnes der inne, som IKKE ser hjemmelaget ut.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Det så bra ut, men så bare oppskrifter der inne. Kommer det produkter også etterhvert, som man kan kjøpe ferdige?
kontorstol Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Det så bra ut, men så bare oppskrifter der inne. Kommer det produkter også etterhvert, som man kan kjøpe ferdige? Du var bare på siden OM epla.no og ikke på epla.no
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Du var bare på siden OM epla.no og ikke på epla.no Aha... Takk! Nå ble alt så meget bedre!
g@brielle Skrevet 22. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. november 2009 Skikkelig mye fint der! Noen som har kjøpt noe?
Gjest Nanette Skrevet 22. november 2009 #14 Skrevet 22. november 2009 Nei, har bare tittet. Lager endel ting selv så hvis jeg skal bruke siden er det for å legge ut ting til salg.
Gjest Agurkolat Skrevet 23. november 2009 #15 Skrevet 23. november 2009 Mykje fint, men veldig mykje slike ting "alle lager". Saknar ting som har særpreg!
snipp Skrevet 23. november 2009 #16 Skrevet 23. november 2009 Jeg lager monster. Nøkkelringer, magneter og smykker.
Gjest Lise Trollsmed Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 (endret) Epla er en suverent god ide, det er nok etter ide fra etsy... men blir forhåpentligvis ikke sååååå diger ov uoversiktlig. Det er da ikke noe galt med hjemmelaget... så lenge man står for litt kvalitet. Enhver må få tilby det den vil, og mye hjemmelaget er flott.. jeg vil MYE heller ha hjemmestrikka sokker enn ferdigkjøpte! ...og alle de fingerkløende gledesfyllte småprodusentene som sitter med hver sin lille nettbutikk og ikke klarer å få nok besøk - trekker nå i samme retning! DET er måten å gjøre det på! Jeg har masse engler og smykker på Epla :-)... Og så burde jeg finner frem flere knapper til de som striker og lager vesker.. Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 25. november 2009 av Bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå